فراخوان شعر مجازی «موکب بندگی» ویژه ماه مبارک رمضان اعلام شد

دبیر شعر و ادب کمیته فرهنگی و آموزشی ستاد مرکزی اربعین حسینی، فراخوان شعر مجازی «موکب بندگی» ویژه ماه مبارک رمضان را اعلام کرد.

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی حج، حجت‌الاسلام جواد محمد زمانی دبیر شعر و ادب کمیته فرهنگی و آموزشی ستاد مرکزی اربعین حسینی، فراخوان شعر مجازی «موکب بندگی» ویژه ماه مبارک رمضان را اعلام کرد.


وی افزود: این فراخوان شعر به همت کمیته فرهنگی و آموزشی ستاد مرکزی اربعین حسینی و باهدف مشارکت والای شاعران در ترویج و گسترش فرهنگ عبودیت و بندگی و نیز نشر معارف قرآن کریم و عترت برگزار می‌شود.


حجت‌الاسلام زمانی «عبودیت و بندگی، روزه و ماه رمضان، شب‌های قدر، دعای ابوحمزه ثمالی، حضرت امیر و قدس شریف» را از موضوعات فراخوان این شعر مجازی اعلام کرد.


وی بابیان اینکه اشعار ارسالی می‌بایست در قالب‌های رباعی و دوبیتی باشد، خاطرنشان کرد: مهلت ارسال آثار تا روز 15 ماه مبارک رمضان و هم‌زمان با ولادت باسعادت دومین اختر تابناک آسمان امامت و ولایت حضرت امام حسن مجتبی (ع) خواهد بود.


دبیر شعر و ادب کمیته فرهنگی و آموزشی ستاد مرکزی اربعین حسینی، از ارزیابی آثار ارسالی توسط داوران کشوری و اهدای هدایای نقدی و غیر نقدی به برگزیدگان آثار خبر داد و گفت: علاقه‌مندان می‌توانند آثار خود را با قید تمامی مشخصات شخص خودشان به شماره تلفن 09905089744 در شبکه‌های اجتماعی (واتس اپ، سروش، بله ایتا) ارسال کنند.


وی یادآور شد: از همه شاعران، ادیبان کشور درخواست می‌شود تا با ارسال آثار فاخر خود زمینه برگزاری بهتر و پرشور این شعر مجازی را فراهم آورند.




مطالب مرتبط

نظرات کاربران