احتمال بازگشایی مسجدالحرام و مسجدالنبی(ص)در روزهای آتی احتمال بازگشایی مسجدالحرام و مسجدالنبی(ص)در روزهای آتی احتمال بازگشایی مسجدالحرام و مسجدالنبی(ص)در روزهای آتی بعثه مقام معظم رهبری در گپ بعثه مقام معظم رهبری در سروش بعثه مقام معظم رهبری در بله
احتمال بازگشایی مسجدالحرام و مسجدالنبی(ص)در روزهای آتی احتمال بازگشایی مسجدالحرام و مسجدالنبی(ص)در روزهای آتی احتمال بازگشایی مسجدالحرام و مسجدالنبی(ص)در روزهای آتی احتمال بازگشایی مسجدالحرام و مسجدالنبی(ص)در روزهای آتی احتمال بازگشایی مسجدالحرام و مسجدالنبی(ص)در روزهای آتی

احتمال بازگشایی مسجدالحرام و مسجدالنبی(ص)در روزهای آتی

شیخ «عبدالرحمن السدیس»، تولیت مسجدالحرام و مسجدالنبی(ص) در بیانیه‌ای از احتمال بازگشایی حرمین مکی و مدنی در روزهای آتی خبر داد.

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی حج، السدیس در این بیانیه تصریح کرد: ان‌شاءالله در روزهای آتی خداوند ما را از این بیماری همه‌گیر کرونا رها کند و دوباره به مناسک عبادی حرمین شریفین، طواف، نماز جماعت و جمعه در این دو مکان مقدس خواهیم پرداخت.
وی در ادامه افزود: دستورالعمل‌ها و محدودیت‌هایی که حکومت اجرا کرده است، کاملاً پیشگیرانه بوده و برای سلامتی مردم کشورمان است، بنابراین باید از این اقدامات پیروی کنیم.
پیش از این، «هانی بن حسنی حیدر»، سخنگوی تولیت حرمین شریفین به خبرگزاری‌های رسمی عربستان سعودی اعلام کرده بود: در چارچوب تدابیر پیشگیرانه برای جلوگیری از شیوع ویروس کرونا، از روز جمعه، ۱ اسفند ۹۸ اقامه نماز و حضور در صحن‌های مسجد نبوی و حرم شریف موقتاً متوقف شده است.
این در حالی است که شمار مبتلایان به کووید ـ ۱۹ نیز در این کشور طی ۲۴ ساعت گذشته، به هزار و ۲۶۶ تن افزایش یافت که این امر مجموع شمار مبتلایان در این کشور را به ۲۰ هزار و ۷۷ تن رسانده و مجموع شمار جان‌باختگان کرونا در این کشور به ۱۵۲ تن رسیده است.




مطالب مرتبط

نظرات کاربران