شروط اوقاف مصر برای پخش قرآن از مساجد این کشور شروط اوقاف مصر برای پخش قرآن از مساجد این کشور شروط اوقاف مصر برای پخش قرآن از مساجد این کشور بعثه مقام معظم رهبری در گپ بعثه مقام معظم رهبری در سروش بعثه مقام معظم رهبری در بله
شروط اوقاف مصر برای پخش قرآن از مساجد این کشور شروط اوقاف مصر برای پخش قرآن از مساجد این کشور شروط اوقاف مصر برای پخش قرآن از مساجد این کشور شروط اوقاف مصر برای پخش قرآن از مساجد این کشور شروط اوقاف مصر برای پخش قرآن از مساجد این کشور

شروط اوقاف مصر برای پخش قرآن از مساجد این کشور

وزارت اوقاف مصر برای پخش قرآن کریم از مساجد پیش از مغرب و نماز صبح در ماه مبارک رمضان شروط تعیین کرد.

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی حج، «النعیم نیوز» نوشت، وزارت اوقاف مصر در بیانیه ای اعلام کرد: پخش قرآن کریم از مساجد پیش از اذان مغرب و اذان صبح بنا بر شروط گذاشته شده مانعی ندارد.


وزارت اوقاف مصر در این بیانیه افزود: امام مسجد باید مشخص باشد و مسئول پخش قرآن در مسجد و بستن آن باشد و همچنین نباید هنگام پخش قرائت قرآن کریم به کسی اجازه ورود به مسجد را بدهد و در صورت تخطی مسئولیت کار به عهده خودش است.


از دیگر شروط آن ضبط مسجد باید آماده باشد تا بتواند در ساعت مقرر قرآن را پیش از مغرب  و اذان صبح پخش کند.


در ادامه بیانیه آمده است: مسئولان مساجدی که می خواهند قرآن را پخش کنند باید از مدیر معتمد رئیس بخش دینی وزارت اوقاف مصر تا پایان ماه مبارک رمضان مجوز داشته باشند.


وزارت اوقاف مصر همچنین تاکید کرد: هدف از تدابیر پیشگیرانه و تعطیلی مساجد حمایت از شهروندان و حفظ سلامت آنان است.


گفتنی است، وزارت اوقاف مصر تمامی مساجد را در ماه مبارک رمضان تعطیل و اعلام کرده که هر کس از این امر تخطی کند مجازات و از کار برکنار می شود.


| شناسه مطلب: 100179




مصر مسجد



نظرات کاربران