راه اندازی فناوری جدید ضد عفونی در مسجدالحرام راه اندازی فناوری جدید ضد عفونی در مسجدالحرام راه اندازی فناوری جدید ضد عفونی در مسجدالحرام بعثه مقام معظم رهبری در گپ بعثه مقام معظم رهبری در سروش بعثه مقام معظم رهبری در بله
راه اندازی فناوری جدید ضد عفونی در مسجدالحرام راه اندازی فناوری جدید ضد عفونی در مسجدالحرام راه اندازی فناوری جدید ضد عفونی در مسجدالحرام راه اندازی فناوری جدید ضد عفونی در مسجدالحرام راه اندازی فناوری جدید ضد عفونی در مسجدالحرام

راه اندازی فناوری جدید ضد عفونی در مسجدالحرام

رئیس امور مسجدالحرام و مسجدالنبی(ص) فناوری جدید «تک ازون» را برای ضد عفونی در داخل مسجدالحرام بکار گرفت.

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی حج، «لبنان 24» نوشت، شیخ «عبدالرحمن بن عبدالعزیز السدیس»، رئیس امور مسجدالحرام و مسجدالنبی(ص) فناوری جدید ضد عفونی کردن (تک ازون) را در داخل مسجدالحرام راه اندازی کرد.


این فناوری جدید در مصلای امام زیر مکبریه جنوبی استفاده خواهد شد تا زمین و فرش را با ازون ضد عفونی کند.


فناوری تک ازون بسیار ساده است و در واقع از اکسیژن طیبعی موجود در هوا استفاده می کند.


از ویژگی های این فناوری آن است که قدرت بالایی در واکنش سریع با عناصر شیمیایی مختلف را دارد.  از ازون در بسیاری از مناطق به عنوان یک راه حل اساسی و بی خطر برای ضد عفونی کردن در زمینه های مختلف استفاده می شود.


گفتنی است، ازون یک گاز ناپایدار است که به طور وسیع به منظور ضد عفونی و اکسیداسیون مورد استفاده قرار گرفته است. اوزن، قدرت حلالیت نسبتا خوبی را در آب دارد، به طوری که در مقایسه با اکسیژن در حدود 20 برابر قابلیت حلالیت بیشتری دارد. گاز ازون می تواند کپک ها، باکتری ها  و ویروس ها را تخریب کند.




مطالب مرتبط

نظرات کاربران