فضای ماه مبارک رمضان در حرم امام حسین(ع)

آستان مقدس امام حسین(ع) با اجرای برنامه ها و فعالیت های فرهنگی و قرآنی تلاش دارد تا فضای معنوی و روحانی ماه مبارک رمضان به خانه ها بیاورد.

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی حج، آستان مقدس امام حسین(علیه السلام) برنامه ها و فعالیت های فرهنگی و قرآنی را در ماه مبارک رمضان با اتخاذ تدابیر پیشگیرانه اجرا می کند.


برهمین اساس، بخش ها و شعبه های متعدد وابسته به آستان مقدس امام حسین(علیه السلام) برنامه های رمضانی همچون مسابقه ها، محفل ها و ختم های قرآنی را از طریق شبکه های اجتماعی به راه انداخته اند.


این آستان همچنین مجموعه ای از جوایز ارزشمند را برای برگزیدگان این مسابقه ها و برنامه ها در نظر گرفته است. بیشتر این برنامه ها به دلیل شیوع ویروس کرونا از راه دور و شبکه های اجتماعی برگزار می شود.


آستان مقدس امام حسین(علیه السلام) همچنین با اتخاذ تدابیر پیشگیرانه به منظور جلوگیری از شیوع ویروس کرونا، درهای خود را باز کرده است و ساکنان کربلا می توانند به زیارت حرم حسینی و عباسی(علیهما السلام) بیایند.


همچنین مراسم ختم قرآن با حضور قاریان جوان و معروف عراق در حرم حسینی برگزار می شود و به طور مستقیم از طریق شبکه های اجتماعی برای مخاطبان پخش می شود.


آستان مقدس امام حسین(علیه السلام) تلاش دارد تا در این شرایط، فضای روحانی و معنوی ماه مبارک رمضان را به خانه های مردم بیاورد.


بخش ها، موسسه ها و مراکز وابسته به آستان مقدس حسینی، تلاش می کنند به مانند هرسال در طول ماه مبارک رمضان، برنامه هایی را با محوریت قرآن کریم برگزار کنند.


| شناسه مطلب: 100201




کربلا آستان حسینی



مطالب مرتبط

نظرات کاربران