دعای روز یازدهم ماه مبارک رمضان دعای روز یازدهم ماه مبارک رمضان دعای روز یازدهم ماه مبارک رمضان بعثه مقام معظم رهبری در گپ بعثه مقام معظم رهبری در سروش بعثه مقام معظم رهبری در بله
دعای روز یازدهم ماه مبارک رمضان دعای روز یازدهم ماه مبارک رمضان دعای روز یازدهم ماه مبارک رمضان دعای روز یازدهم ماه مبارک رمضان دعای روز یازدهم ماه مبارک رمضان

دعای روز یازدهم ماه مبارک رمضان

در دعای روز یازدهم ماه مبارک رمضان آمده است: «خدایا کاری کن که من خوبی را دوست داشته باشم و از بدی و گناه بدم بیاید. بهترین خوبی‌ها این است که کسی به بستگان فقیرش کمک کند. خدایا کاری کن تا از فسق و معصیت بدم بیاید. آیا می‌شود کسی از گناه بدش بیاید؟ بله، وقتی شما عادل شدید گناه در نظرتان بد می‌شود.»

از پیامبر اکرم (ص) نقل شده که فرمودند: برای روزه هر روز ماه مبارک رمضان فضیلت بسیار است و برای هر روز دعای مخصوصی با فضیلت و ثواب بسیار وجود دارد. دعای روز یازدهم ماه مبارک رمضان و ترجمه آن به شرح زیر است: 


 


بسم الله الرحمن الرحیم


«اَللّهُمَّ حَبِّبْ اِلَیَّ فیهِ الْاِحْسانَ وَکَرِّهْ اِلَیَّ فیهِ الْفُسُوقَ وَالْعِصْیانَ وَحَرِّمْ عَلَیَّ فیهِ السَّخَطَ وَالنّیرانَ بِعَوْنِکَ یا غِیاثَ الْمُسْتَغیثینَ»


 


«خدایا دوست گردان نزد من در این ماه احسان و نیکی را و ناخوش‌دار در پیش من در این روز فسق و نافرمانی و گناه را و حرام گردان در این روز بر من خشم کیفربار و آتش (سوزان) را به کمک خودت، ای فریاد رس فریادخواهان».


 


 


| شناسه مطلب: 100252




ماه رمضان دعا



مطالب مرتبط

نظرات کاربران