اولین جلسه هم اندیشی ستاد اربعین اصفهان اولین جلسه هم اندیشی ستاد اربعین اصفهان اولین جلسه هم اندیشی ستاد اربعین اصفهان بعثه مقام معظم رهبری در گپ بعثه مقام معظم رهبری در سروش بعثه مقام معظم رهبری در بله
اولین جلسه هم اندیشی ستاد اربعین اصفهان اولین جلسه هم اندیشی ستاد اربعین اصفهان اولین جلسه هم اندیشی ستاد اربعین اصفهان اولین جلسه هم اندیشی ستاد اربعین اصفهان اولین جلسه هم اندیشی ستاد اربعین اصفهان

اولین جلسه هم اندیشی ستاد اربعین اصفهان

اولین جلسه هم اندیشی ستاد اربعین استان اصفهان با حضور دست اندرکاران این ستاد با رعایت موارد بهداشتی و فاصله گذاری اجتماعی در محل استانداری برگزار شد.

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی حج، اولین جلسه هم اندیشی ستاد اربعین استان اصفهان با حضور مسئول کمیته فرهنگی آموزشی اربعین استان و دست اندرکاران این ستاد با رعایت موارد بهداشتی و فاصله گذاری اجتماعی در محل استانداری برگزار شد.


مسئول کمیته فرهنگی اربعین استان اصفهان در این جلسه گفت: خدمت به دستگاه سیدالشهدا و بویژه زائرین اربعین عبادت است و مایه برکت خانواده و جامعه خواهد بود.


حجت الاسلام مهدی گرجی تلاش هر چه بیشتر برای برنامه ریزی مطلوب قبل از مراسم اربعین را خواستار شد و گفت: با توجه به شرایط فعلی اگر با برگزاری این مراسم موافقت شود مسئولین کمیته ها باید با وحدت و هماهنگی و کار خالصانه در این مسیر گام بردارند.


وی همچنین از عملکرد خوب و قابل قبول همه دستگاهها اعم از استانداری، سپاه، بسیج، فرمانداریها، ارتش، نیروی انتظامی ،ستادبازسازی عتبات عالیات و سایر کمیته ها قدردانی کرد.


در ادامه این جلسه شرکت کنندگان ضمن ارائه نظرات و پیشنهادات خود در باره نقاط قوت و ضعف مراسم اربعین در سال گذشته به تبادل نظر پرداختند.


| شناسه مطلب: 100254




ا ربعین اصفهان



مطالب مرتبط

نظرات کاربران