اولین جلسه هم اندیشی ستاد اربعین اصفهان

اولین جلسه هم اندیشی ستاد اربعین استان اصفهان با حضور دست اندرکاران این ستاد با رعایت موارد بهداشتی و فاصله گذاری اجتماعی در محل استانداری برگزار شد.

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی حج، اولین جلسه هم اندیشی ستاد اربعین استان اصفهان با حضور مسئول کمیته فرهنگی آموزشی اربعین استان و دست اندرکاران این ستاد با رعایت موارد بهداشتی و فاصله گذاری اجتماعی در محل استانداری برگزار شد.


مسئول کمیته فرهنگی اربعین استان اصفهان در این جلسه گفت: خدمت به دستگاه سیدالشهدا و بویژه زائرین اربعین عبادت است و مایه برکت خانواده و جامعه خواهد بود.


حجت الاسلام مهدی گرجی تلاش هر چه بیشتر برای برنامه ریزی مطلوب قبل از مراسم اربعین را خواستار شد و گفت: با توجه به شرایط فعلی اگر با برگزاری این مراسم موافقت شود مسئولین کمیته ها باید با وحدت و هماهنگی و کار خالصانه در این مسیر گام بردارند.


وی همچنین از عملکرد خوب و قابل قبول همه دستگاهها اعم از استانداری، سپاه، بسیج، فرمانداریها، ارتش، نیروی انتظامی ،ستادبازسازی عتبات عالیات و سایر کمیته ها قدردانی کرد.


در ادامه این جلسه شرکت کنندگان ضمن ارائه نظرات و پیشنهادات خود در باره نقاط قوت و ضعف مراسم اربعین در سال گذشته به تبادل نظر پرداختند.


| شناسه مطلب: 100254




ا ربعین اصفهان



مطالب مرتبط

نظرات کاربران