سوء استفاده رژیم صهیونیستی از شیوع کرونا برای سرقت اراضی فلسطین سوء استفاده رژیم صهیونیستی از شیوع کرونا برای سرقت اراضی فلسطین سوء استفاده رژیم صهیونیستی از شیوع کرونا برای سرقت اراضی فلسطین بعثه مقام معظم رهبری در گپ بعثه مقام معظم رهبری در سروش بعثه مقام معظم رهبری در بله
سوء استفاده رژیم صهیونیستی از شیوع کرونا برای سرقت اراضی فلسطین سوء استفاده رژیم صهیونیستی از شیوع کرونا برای سرقت اراضی فلسطین سوء استفاده رژیم صهیونیستی از شیوع کرونا برای سرقت اراضی فلسطین سوء استفاده رژیم صهیونیستی از شیوع کرونا برای سرقت اراضی فلسطین سوء استفاده رژیم صهیونیستی از شیوع کرونا برای سرقت اراضی فلسطین

سوء استفاده رژیم صهیونیستی از شیوع کرونا برای سرقت اراضی فلسطین

وزارت خارجه تشکیلات خودگردان فلسطین اعلام کرد: اسرائیل از بحران کرونا برای سرقت آشکار اراضی ما سوء‌ استفاده می‌کند.

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی حج، وزارت خارجه تشکیلات خودگردان فلسطین چهارشنبه شب با صدور بیانیه‌ای در واکنش به تصمیم رژیم‌صهیونیستی برای احداث ۷۰۰۰ واحد مسکونی در کرانه باختری، اعلام کرد: رژیم صهیونیستی به صورت رسمی قطعنامه‌ها و قوانین بین‌المللی را کم اهمیت و بی‌ارزش می‌شمرد.
این بیانیه افزوده است: مشخص است که رژیم اشغالگر از مشغولیت جهان و فلسطین در مقابله با کرونا و همچنین جانبداری کامل آمریکا از خود و سیاست های استعماری‌اش برای اجرای بیشرمانه‌ترین دزدی آشکار اراضی اشغالی فلسطینی سوء‌ استفاده می‌کند.
وزارت خارجه تشکیلات خودگردان فلسطین کابینه صهیونیستی و مجموعه دولت آمریکا را مسؤول مستقیم عواقب گسترش شهرک‌سازی و الحاق اراضی فلسطینی دانسته که فرصت واقعی صلح را از بین می‌برد.
در این بیانیه همچنین از جامعه جهانی خواسته شده تا با فشار بر صهیونیست‌ها این رژیم را مجبور به توقف شهرک‌سازی کنند.
وزارت خارجه فلسطین از دادگاه لاهه نیز خواسته که سریعا تحقیقات رسمی در خصوص جنایت‌های اسرائیل علیه فلسطینیان و مجازات مقام‌های این رژیم را که در این جنایت‌ها دست داشتند آغاز کند.
«نفتالی بنت» وزیر جنگ رژیم صهیونیستی با احداث حدود ۷ هزار واحد مسکونی در شهرک «افرات» در مجتمع یهودی‌نشین «گوش عتصیمون» در جنوب کرانه باختری موافقت کرد.
رژیم صهیونیستی طی ماه‌های اخیر ساخت‌وساز شهرک‌های صهیونیست‌نشین در کرانه باختری را افزایش داده است.
طرح صلح ترامپ موسوم به «معامله قرن» چند ماه پیش منتشر و موجب خشم فلسطینیان و رد آن از سوی جامعه‌بین‌المللی شد.
طبق این طرح، رژیم صهیونیستی مجاز است تا شهرک‌های کرانه باختری و منطقه راهبردی دره اردن را به خاک خود الحاق کند.
تصمیم رژیم صهیونیستی برای الحاق کرانه باختری به اسرائیل، خشم فلسطینیان را بر انگیخته و مخالفت‌هایی را  در محافل بین‌المللی در پی داشته است.




مطالب مرتبط

نظرات کاربران