هشدار سازمان جهانی بهداشت نسبت به شیوع کرونا در سراسر یمن هشدار سازمان جهانی بهداشت نسبت به شیوع کرونا در سراسر یمن هشدار سازمان جهانی بهداشت نسبت به شیوع کرونا در سراسر یمن بعثه مقام معظم رهبری در گپ بعثه مقام معظم رهبری در سروش بعثه مقام معظم رهبری در بله
هشدار سازمان جهانی بهداشت نسبت به شیوع کرونا در سراسر یمن هشدار سازمان جهانی بهداشت نسبت به شیوع کرونا در سراسر یمن هشدار سازمان جهانی بهداشت نسبت به شیوع کرونا در سراسر یمن هشدار سازمان جهانی بهداشت نسبت به شیوع کرونا در سراسر یمن هشدار سازمان جهانی بهداشت نسبت به شیوع کرونا در سراسر یمن

هشدار سازمان جهانی بهداشت نسبت به شیوع کرونا در سراسر یمن

سازمان جهانی بهداشت هشدار داد که احتمال دارد کرونا در سراسر جامعه یمن منتشر شود.

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی حج، سازمان جهانی بهداشت پیش بینی کرد که بیماری کووید ۱۹ در سراسر یمن شیوع پیدا کند.این سازمان در گزارشی اعلام کرد که معتقد است ویروس کرونا در سطح وسیعی از گستره جامعه یمن شیوع و شمار زیادی از مردم این کشور را مبتلا کند.

سازمان جهانی بهداشت پیشتر در مورد کشورهای فقیر و ناتوانی آن‌ها در مقابله با شیوع کرونا هشدار داده و گفته بود این مسئله می‌تواند فاجعه بیافریند.

دیروز دولت نجات ملی یمن (مستقر در شهر صنعاء) اعلام کرد که اولین مورد کرونا در این شهر را ثبت کرده است. ثبت این مورد دقیقا بعد از گذشت یک ماه بعد از ثبت اولین مورد ابتلا به کرونا در جنوب شرقی یمن صورت گرفته است. امروز چهارشنبه نیز در استان لحج (جنوب) سه مورد قطعی ابتلا ثبت شد.

سازمان جهانی بهداشت همچنین گفت که شمار مبتلایان به این ویروس به صورت تدریجی در حال کم شدند است ولی ممکن نخواهد بود که به زودی به مرحله قبل از کرونا برگردیم. این سازمان از همه کشورها خواست به هرگونه اقدامی که به شیوع کرونا کمک می‌کند، پایان دهند.

سازمان جهانی بهداشت همچنین گفت که در حال گفت‌وگو با چین برای اعزام تیمی درخصوص کرونا به این کشور خبر داد.

ایالات متحده آمریکا سازمان جهانی بهداشت را به تبانی با چین متهم کرده و در همان حین، می‌گیود که پکن در خصوص اطلاعات مربوط به این ویروس پنهانکاری کرده است؛ دولت چین قویاً این گونه اتهامات را رد کرده است.


| شناسه مطلب: 100287




یمن بهداشت و کرونا



نظرات کاربران