احتمال یورش گسترده به مسجد الاقصی در روز قدس احتمال یورش گسترده به مسجد الاقصی در روز قدس احتمال یورش گسترده به مسجد الاقصی در روز قدس بعثه مقام معظم رهبری در گپ بعثه مقام معظم رهبری در سروش بعثه مقام معظم رهبری در بله
احتمال یورش گسترده به مسجد الاقصی در روز قدس احتمال یورش گسترده به مسجد الاقصی در روز قدس احتمال یورش گسترده به مسجد الاقصی در روز قدس احتمال یورش گسترده به مسجد الاقصی در روز قدس احتمال یورش گسترده به مسجد الاقصی در روز قدس

احتمال یورش گسترده به مسجد الاقصی در روز قدس

منابع خبری از توطئه خطرناک صهیونیستها برای مسجدالاقصی و احتمال یورش گسترده به قبله اول مسلمین جهان در روز قدس خبر دادند.

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی حج، گروه های صهیونیست با ارائه درخواستی به دادگاه عالی رژیم صهیونیستی، خود را برای یورش و تعرض گسترده به مسجد الاقصی در سالروز اشغال قدس مصادف با روز جمعه آخر رمضان آماده می کنند.
بر اساس این گزارش، گروه های صهیونیست از دادگاه عالی رژیم صهیونیستی خواستند تا در این روز به صورت فوری دربهای مسجد الاقصی به روی آنها باز شود.
در همین راستا، «عمر الکسوانی» مدیر مسجد الاقصی اعلام کرد که این درخواستها تحریک کننده بوده و این گروه های صهیونیست به دنبال سوء استفاده از فضای به وجود آمده بر اثر گسترش ویروس کرونا هستند.
وی تاکید کرد: دربهای مسجد الاقصی بسته باقی خواهد ماند و در صورت دستور وزارت بهداشت این دربها باز می شود.
لازم به ذکر است که در روز ۲۸ رمضان سال گذشته، صهیونیستها به صورت گسترده به مسجد الاقصی یورش برده و نماز گزاران فلسطینی را مورد ضرب و شتم قرار دادند.




مطالب مرتبط

نظرات کاربران