دلجویی خادمان حضرت رضا(ع) از زائران عرب‌زبان جامانده در مشهد دلجویی خادمان حضرت رضا(ع) از زائران عرب‌زبان جامانده در مشهد دلجویی خادمان حضرت رضا(ع) از زائران عرب‌زبان جامانده در مشهد بعثه مقام معظم رهبری در گپ بعثه مقام معظم رهبری در سروش بعثه مقام معظم رهبری در بله
دلجویی خادمان حضرت رضا(ع) از زائران عرب‌زبان جامانده در مشهد دلجویی خادمان حضرت رضا(ع) از زائران عرب‌زبان جامانده در مشهد دلجویی خادمان حضرت رضا(ع) از زائران عرب‌زبان جامانده در مشهد دلجویی خادمان حضرت رضا(ع) از زائران عرب‌زبان جامانده در مشهد دلجویی خادمان حضرت رضا(ع) از زائران عرب‌زبان جامانده در مشهد

دلجویی خادمان حضرت رضا(ع) از زائران عرب‌زبان جامانده در مشهد

جمعی از خادمان بارگاه منور رضوی با حضور در محل اسکان زائران عرب‌زبان جامانده در مشهد به خاطر شیوع ویروس کرونا، با اهداء بسته‌های متبرک از آن‌ها دلجویی کردند.

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی حج، به همت مرکز امور بین‌الملل آستان قدس رضوی جمعی از خادمان بارگاه ملکوتی حضرت رضا(ع) طبق هماهنگی‌های انجام‌گرفته به‌صورت گروهی همراه با پرچم متبرک حضرت رضا(ع) در محل اسکان زائران عربستانی و بحرینی حضور یافته و از آنان دلجویی کردند. 


خادمان حضرت رضا(ع) در این برنامه با همخوانی و نوای «یا اَنیس النفوس اَنتَ الشمس الشموس» در محل اسکان این زائران حضور یافته و با مدیحه‌سرایی و پرچم گردانی، بسته‌های متبرک رضوی را بین آنان توزیع کردند و زائران عرب‌زبان نیز با دلی آکنده از عشق و دلدادگی به حضرت رضا(ع) رفع گرفتاری و بازگشایی حرم مطهر رضوی را از حضرت مسئلت کردند.


از ابتدای شیوع ویروس کرونا در مشهد، بیش از هزار و 600 زائر غیر ایرانی از 12 ملیت مختلف در مشهد جامانده‌اند که بیشتر آن‌ها از کشور بحرین و عربستان هستند.


گفتنی است، در مدت‌زمان حضور این زائران در مشهد کلیه خدمات از قبیل اسکان، غذا، خدمات، درمانی و ... توسط آستان قدس رضوی به آنان ارائه می‌شود.


 




مطالب مرتبط

نظرات کاربران