امام حسن مجتبی (ع) نماد از خودگذشتگی و صبر قهرمانانه است امام حسن مجتبی (ع) نماد از خودگذشتگی و صبر قهرمانانه است امام حسن مجتبی (ع) نماد از خودگذشتگی و صبر قهرمانانه است بعثه مقام معظم رهبری در گپ بعثه مقام معظم رهبری در سروش بعثه مقام معظم رهبری در بله
امام حسن مجتبی (ع) نماد از خودگذشتگی و صبر قهرمانانه است امام حسن مجتبی (ع) نماد از خودگذشتگی و صبر قهرمانانه است امام حسن مجتبی (ع) نماد از خودگذشتگی و صبر قهرمانانه است امام حسن مجتبی (ع) نماد از خودگذشتگی و صبر قهرمانانه است امام حسن مجتبی (ع) نماد از خودگذشتگی و صبر قهرمانانه است

امام حسن مجتبی (ع) نماد از خودگذشتگی و صبر قهرمانانه است

نماینده ولی فقیه در استان و امام جمعه بوشهر گفت: امام حسن مجتبی (ع) نماد از خودگذشتگی و به دیگران پرداختن و نماد اخلاق حسنه و صبر قهرمانانه بود.

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی حج، آیت‌الله غلامعلی صفایی بوشهری در گفتگویی با تبریک سالروز میلاد مسعود کریم اهل بیت (ع) اظهار کرد: گوهرهای قرآن کریم و گوهرهای اهل بیت پیامبر اکرم (ص) کهنه شدنی نیست و صفات کمال و رشید معنوی بی نهایت در آن نهفته است.
رئیس شورای عالی حوزه های علمیه استان بوشهر در ادامه بیان کرد: حضرت امام حسن مجتبی (ع) نماد امامت در عصمت، هدایت، مجاهدت، کرامت و سیاست بود.
وی با بیان اینکه کریم اهل بیت (ع) نماد اخلاق حسنه و صبر قهرمانانه بود افزود: امام حسن مجتبی (ع) در سخت ترین شرایط سیاسی در جهان اسلام با سیاست راهبردی چرخش قهرمانانه، فضا را برای جهاد حسینی و حفظ اسلام فراهم آورد.
امام جمعه بوشهر با اشاره به اینکه دومین پیشوای شیعیان می‌فرماید«زیباترین زیبایی ها، زیبایی اخلاق است»، اظهار کرد: حضرت امام حسن مجتبی (ع) الگوی حفظ اسلام در شرایط سخت و بحرانی و استقامت در برابر ظلم و ستم لشکر اموی است.
رئیس شورای فرهنگ عمومی استان بوشهر تصریح کرد: امام حسن مجتبی (ع) همان امام حسین (ع) در کربلا و نیز حضرت امام حسین (ع) همان امام حسن مجتبی (ع) در جنگ با جبهه تزویر اموی است.
نماینده ولی فقیه در استان بوشهر بیان کرد: امام حسن مجتبی (ع) نماد از خودگذشتگی و به دیگران پرداختن است و همچنین او چند بار زندگی خود را با نیازمندان تقسیم کرد.




مطالب مرتبط

نظرات کاربران