تاکید بر وحدت محورمقاومت در مانور جنبش فلسطین تاکید بر وحدت محورمقاومت در مانور جنبش فلسطین تاکید بر وحدت محورمقاومت در مانور جنبش فلسطین بعثه مقام معظم رهبری در گپ بعثه مقام معظم رهبری در سروش بعثه مقام معظم رهبری در بله
تاکید بر وحدت محورمقاومت در مانور جنبش فلسطین تاکید بر وحدت محورمقاومت در مانور جنبش فلسطین تاکید بر وحدت محورمقاومت در مانور جنبش فلسطین تاکید بر وحدت محورمقاومت در مانور جنبش فلسطین تاکید بر وحدت محورمقاومت در مانور جنبش فلسطین

تاکید بر وحدت محورمقاومت در مانور جنبش فلسطین

شاخه نظامی «جبهه مردمی» فلسطین با استفاده از تصاویر دبیرکل حزب‌الله و فرمانده شهید نیروی قدس سپاه ایران در مانوری به مناسبت روز قدس، بر «وحدت محور مقاومت از فلسطین تا لبنان و ایران» تأکید کرد.

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی حج، ده‌ها نفر از گردان‌های «ابوعلی مصطفی» شاخه نظامی حزب «جبهه مردمی برای آزادی فلسطین» (الجبهة الشعبیة لتحریر فلسطین) با نزدیک شدن به روز جهانی قدس مانوری نظامی در غزه برگزار کردند.
بر اساس گزارش وبگاه «العهد» لبنان، رزمندگان تصاویری از «سید حسن نصرالله» دبیرکل حزب‌الله و سردار «قاسم سلیمانی» فرمانده نیروی قدس سپاه ایران به علاوه تصاویر فرماندهان جبهه مردمی در این مانور استفاده کردند تا بر «وحدت محور مقاومت از فلسطین تا لبنان و ایران» تأکید کنند.
گردان‌های ابوعلی المصطفی تأکید کردند، روز قدس مناسبتی برای تشویق امت اسلام به پایبندی به مسجدالاقصی و مسأله فلسطین علی‌رغم تلاش برخی برای ضربه زدن به این مسأله و عادی‌سازی روابط با رژیم صهیونیستی است.
آنها تأکید کردند: مادامی که تلاش‌هایی برای در هم شکستن اشغالگر وجود دارد اشغالگر صهیونیستی و آمریکا نخواهند توانست محور مقاومت را شکت دهند.


| شناسه مطلب: 100328




فلسطین مقاومت



مطالب مرتبط

نظرات کاربران