غبار روبی و ضد عفونی فضای حرم مطهر علوی به صورت مستمر غبار روبی و ضد عفونی فضای حرم مطهر علوی به صورت مستمر غبار روبی و ضد عفونی فضای حرم مطهر علوی به صورت مستمر بعثه مقام معظم رهبری در گپ بعثه مقام معظم رهبری در سروش بعثه مقام معظم رهبری در بله
غبار روبی و ضد عفونی فضای حرم مطهر علوی به صورت مستمر غبار روبی و ضد عفونی فضای حرم مطهر علوی به صورت مستمر غبار روبی و ضد عفونی فضای حرم مطهر علوی به صورت مستمر غبار روبی و ضد عفونی فضای حرم مطهر علوی به صورت مستمر غبار روبی و ضد عفونی فضای حرم مطهر علوی به صورت مستمر

غبار روبی و ضد عفونی فضای حرم مطهر علوی به صورت مستمر

خادمان بخش خدمات آستان علوی به مناسبت ماه مبارک رمضان طرح ویژه ای جهت غبارروبی و ضدعفونی نمودن فضای حرم مطهر به اجرا گذاشته اند.

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی حج ، خادمان بخش خدمات آستان علوی به مناسبت ماه مبارک رمضان طرح ویژه ای جهت غبارروبی و ضدعفونی نمودن فضای حرم مطهر به اجرا گذاشته اند.


حیدر محمد معاون رئیس بخش خدمات آستان در این باره گفت: با توجه به حضور مستمر زائران طی ایام ماه رمضان در حرم مطهر طرح ویژه ای به منظور غبارروبی و ضدعفونی کردن فضای حرم در نظر گرفته ایم که شامل شستشوی کف رواق ها و صحن با ماشین های اتوماتیک و گندزدایی خیابان های اطراف و ورودی های حرم مطهر می باشد. آبخوری های صحن مطهر نیز با همکاری واحد بهداشت و سلامت با دستگاه های ویژه و با بخار آب به صورت مستمر ضدعفونی می شوند.


حیدر محمد افزود: طرح غبار روبی شامل نظافت درهای چوبی و شیشه های درهای طلا در رواق های حرم مطهر می باشد و فرش های بخش های عبادت و زیارت صحن حضرت فاطمه زهرا (س) نیز به کارگاه قالیشویی حرم مطهر فرستاده شده اند.


| شناسه مطلب: 100330




حرم علوی غبار روبی



نظرات کاربران