شعار «مرگ بر اسرائیل» در خانه ملت شعار «مرگ بر اسرائیل» در خانه ملت شعار «مرگ بر اسرائیل» در خانه ملت بعثه مقام معظم رهبری در گپ بعثه مقام معظم رهبری در سروش بعثه مقام معظم رهبری در بله
شعار «مرگ بر اسرائیل» در خانه ملت شعار «مرگ بر اسرائیل» در خانه ملت شعار «مرگ بر اسرائیل» در خانه ملت شعار «مرگ بر اسرائیل» در خانه ملت شعار «مرگ بر اسرائیل» در خانه ملت

شعار «مرگ بر اسرائیل» در خانه ملت

نمایندگان مجلس شورای اسلامی به دو فوریت طرح مقابله با اقدامات خصمانه رژیم جعلی و نامشروع صهیونیستی علیه صلح و امنیت منطقه‌ای و بین‌المللی رأی مثبت دادند.

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی حج، در جریان بررسی دو فوریت این طرح، حجت‌الاسلام ذوالنور رئیس کمیسیون امنیت ملی و سیاست خارجی  به نمایندگی از متقاضیان دو فوریت این طرح گفت: رژیم صهیونیستی که عمر منحوس آن هفت دهه است باعث مشکلات متعددی برای مسلمانان و مردم منطقه شده و به عنوان غده سرطانی رژیم جهانی صهیونیستی که در ذهنشان می پرورانند محور همه شرارت‌ها علیه جمهوری اسلامی و مردم ماست.


وی افزود: رژیم صهیونیستی از اقدامات جاسوسی تروریستی و به شهادت رساندن دانشمندان هسته‌ای، جنگ سایبری و الکترونیکی به مراکز هسته‌ای و اقتصادی و تلاش برای منسجم کردن دنیا علیه جمهوری اسلامی برای اعمال تحریم، کشتار مردم بی‌دفاع فلسطین و حمایت از عربستان برای کشتار در یمن، بی‌توجهی به قطعنامه‌های سازمان ملل و هیچ اقدامی علیه منافع ملی ما دریغ نکرده است.


نماینده مردم قم در مجلس شورای اسلامی ادامه داد: هر سال مردم ما در روز قدس خشم و انزجارشان را نسبت به این رژیم منحوس اعلام می‌کردند و امسال با توجه به فاصله‌گذاری اجتماعی این امکان در کشور ما و بقیه دنیا برای اعلام انزجار مردم فراهم نیست و ممکن است رژیم صهیونیستی آرامشی داشته باشد که علیه مردم ما به توطئه‌های خود ادامه دهد.


رییس کمیسیون امنیت ملی و سیاست خارجی مجلس شورای اسلامی در ادامه خاطرنشان کرد: یکی از افتخارات مجلس دهم تصویب طرح مقابله با اقدامات تروریستی آمریکاست، اما ما طرح جامعی برای مقابله با اقدامات خصمانه رژیم صهیونیستی نداریم. لذا این طرح در 14 بند تهیه شده و باید و نبایدها در تقابل با توطئه‌های رژیم صهیونیستی و بی‌خاصیت کردن تلاش‌ های آن در ضربه به منافع ملت پیش‌بینی شده است.


ذوالنور تاکید کرد: یک هفته از فعالیت مجلس دهم باقی‌ است و روز قدس در پیش است و تا استقرار مجلس بعد طول می‌کشد در این خلاء فرصت خوبی برای رژیم صهیونیستی ایجاد می‌شود که به منافع ملت ما ضربه بزند؛ لذا لازم است در آستانه روز قدس و سکوتی که در دنیا حاکم شده اقدام منسجمی صورت گیرد.


وی در پایان تصویب دو فوریت این طرح را مرهمی بر دل خانواده شهدای هسته‌ای و مردم دانست و گفت: این اقدام همچنین پیامی به محور مقاومت، نهضت‌های آزادی‌بخش و مبارزات حق‌طلبانه خواهد بود.


پس از صحبت‌های ذوالنور هیات رییسه اعلام کرد که 43 نفر از نمایندگان به عنوان موافق دو فوریت این طرح ثبت نام کردند و هیچ مخالفی ثبت نام نکرده است؛ لذا دو فوریت این طرح به رای مجلس شورای اسلامی گذاشته شد و با اکثریت آرا به تصویب رسید.


نمایندگان مجلس پس از تصویب دو فوریت این طرح در صحن مجلس شورای اسلامی شعار مرگ بر اسرائیل سر دادند.


علی لاریجانی رییس مجلس شورای اسلامی نیز از کمیسیون امنیت ملی نیز خواست سریع‌تر این طرح را بررسی کنند تا ابتدای هفته آینده در دستور کار مجلس قرار داده شود.




مطالب مرتبط

نظرات کاربران