محفل قرآنی تحت عنوان موکب قرآنی الاقصی برگزار شد

محفل قرآنی تحت عنوان موکب قرآنی الاقصی، شب گذشته در گرامی داشت روز قدس، از طریق فضای مجازی برگزار شد.

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی حج، در این محفل قرآنی قاریان بین المللی از جمهوری اسلامی ایران، عراق، پاکستان و فلسطین حضور داشته و به تلاوت آیاتی از کلام الله مجید پرداختند.


در ابتدای این محفل، قاری بین المللی کشورمان، آقای مهدی فروغی، رتبه نخست مسابقات بین المللی کشور عراق به تلاوت قرآن پرداخت.


تلاوت آقای محمدحسین فراهانی از قاریان جوان کشورمان، همچنین تلاوت حجت الاسلام و المسلمین ابرار حسین از کشور پاکستان و  آقای عادل الکربلایی از کشور عراق از دیگر اجراهای صورت گرفته در این محفل قرآنی بود.


در ادامه نیز با توجه به برگزاری این محفل در سومین شب از لیالی پربرکت قدر،  مبتهل برجسته کشورمان، آقای اسحاق عبدالهی به اجرای ابتهال پرداخت.


همچنین گروه تواشیح بین المللی انوارالهدی قم، از دو اثر جدید خود به نام‌های «ذکر لبم» در مدح حضرت امیرمومنان علی(ع)،  و «وحدة الموقف»، اثر مشترک گروه‌های سرود انصار الله یمن، حشد الشعبی عراق، إزار لبنان، المجاهدین فلسطین و انوار الهدی جمهوری اسلامی ایران، رونمایی کرد.


در پایان این محفل مجازی که به افطار شب 23 رمضان ختم شد، قطعه اسماءالحسنی، اثر جدید گروه تواشیح معراج قم، توسط این گروه اجرا شد.


این ویژه برنامه قرآنی، از سوی شورای قرآنی ستاد فرهنگی اربعین  به صورت زنده از صفحه اینستاگرام:  live.alarbaeen.ir   و heyatonline.ir/heyat/40   پخش گردید.




مطالب مرتبط

نظرات کاربران