دعای روز بیست و چهارم ماه مبارک رمضان دعای روز بیست و چهارم ماه مبارک رمضان دعای روز بیست و چهارم ماه مبارک رمضان بعثه مقام معظم رهبری در گپ بعثه مقام معظم رهبری در سروش بعثه مقام معظم رهبری در بله
دعای روز بیست و چهارم ماه مبارک رمضان دعای روز بیست و چهارم ماه مبارک رمضان دعای روز بیست و چهارم ماه مبارک رمضان دعای روز بیست و چهارم ماه مبارک رمضان دعای روز بیست و چهارم ماه مبارک رمضان

دعای روز بیست و چهارم ماه مبارک رمضان

در دعای امروز می خوانیم: خدایا من از تو میخواهم در آن آنچه تو را خوشنود کند و پناه مى برم بتو از آنچه تو را بیازارد واز تو خواهم توفیق در آن براى اینکه فرمانت برم ونافرمانى تو ننمایم اى بخشنده سائلان.

در دعای روز بیست و چهارم ماه مبارک رمضان آمده است: «اگر در مصیبت‌ها و نداری‌ها از خدا گله نکنیم و تسلیم خدا باشیم، یعنی اینکه ما از خدای راضی هستیم و خدا هم از ما رضایت دارد. اما خیلی سخت است که انسان ذره‌ای گله‌ از خدا نداشته باشد. روایت داریم از امام نهم (ع) که فرمود: ‌مومن باید سه خصلت داشته باشد؛ اول توفیق داشته باشد، دوم خودش را موعظه کند و سوم اینکه نصیحت دیگران را قبول کند». متن و ترجمه دعای روز بیست و چهارم ماه رمضان به شرح ذیل است :


 


بسم الله الرحمن الرحیم



اللهمّ إنّی أسْألُکَ فیه ما یُرْضیکَ وأعوذُ بِکَ ممّا یؤذیک وأسألُکَ التّوفیقَ فیهِ لأنْ أطیعَکَ ولا أعْصیکَ یا جَوادَ السّائلین.

خدایا من از تو میخواهم در آن آنچه تو را خوشنود کند و پناه مى برم بتو از آنچه تو را بیازارد واز تو خواهم توفیق در آن براى اینکه فرمانت برم ونافرمانى تو ننمایم اى بخشنده سائلان.


| شناسه مطلب: 100430




ماه رمضان دعا



مطالب مرتبط

نظرات کاربران