لغو قرنطینه در زینبیه دمشق لغو قرنطینه در زینبیه دمشق لغو قرنطینه در زینبیه دمشق بعثه مقام معظم رهبری در گپ بعثه مقام معظم رهبری در سروش بعثه مقام معظم رهبری در بله
لغو قرنطینه در زینبیه دمشق لغو قرنطینه در زینبیه دمشق لغو قرنطینه در زینبیه دمشق لغو قرنطینه در زینبیه دمشق لغو قرنطینه در زینبیه دمشق

لغو قرنطینه در زینبیه دمشق

وزارت بهداشت سوریه اعلام کرد که قرنطینه منطقه زینبیه در حومه دمشق، لغو شده است.

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی حج، وزارت بهداشت سوریه در بیانیه‌ای اعلام کرد که مقررات قرنطینه در منطقه زینبیه واقع در ۱۰ کیلومتری جنوب دمشق پایان یافت.

در این بیانیه آمده که پس از پایان معاینات و بررسی‌های پزشکی انجام شده بر روی اهالی منطقه سیده زینب(س) و عدم شناسایی هیچ مورد جدیدی از ابتلا به کرونا از تاریخ دوم ماه جاری میلادی (۱۳ اردیبهشت)، این منطقه از حالت قرنطینه خارج شد.

وزارت بهداشت سوریه تأکید کرد که پس از پایان نمونه‌برداری و اثبات خالی بودن منطقه از موارد مبتلا به کرونا، شورای مشورتی وزارتخانه تصمیم گرفت منطقه زینبیه را از قرنطینه خارج کند.

این وزارتخانه، منطقه زینبیه دمشق را از تاریخ دوم ماه جاری میلادی (ماه می) تا اطلاع ثانوی به شکل کامل قرنطینه کرده بود.

طبق آخرین آمار تلفات بیماری کرونا در کشور سوریه، ۵۱ نفر به این بیماری مبتلا شده‌اند که ۳ نفر از آن‌ها فوت کرده و ۳۶ نفر بهبود یافته و ۱۲ نفر آنها بستری هستند.




نظرات کاربران