کمک ۲ میلیارد تومانی خیران استان مرکزی به طرح اطعام مهدوی کمک ۲ میلیارد تومانی خیران استان مرکزی به طرح اطعام مهدوی کمک ۲ میلیارد تومانی خیران استان مرکزی به طرح اطعام مهدوی بعثه مقام معظم رهبری در گپ بعثه مقام معظم رهبری در سروش بعثه مقام معظم رهبری در بله
کمک ۲ میلیارد تومانی خیران استان مرکزی به طرح اطعام مهدوی کمک ۲ میلیارد تومانی خیران استان مرکزی به طرح اطعام مهدوی کمک ۲ میلیارد تومانی خیران استان مرکزی به طرح اطعام مهدوی کمک ۲ میلیارد تومانی خیران استان مرکزی به طرح اطعام مهدوی کمک ۲ میلیارد تومانی خیران استان مرکزی به طرح اطعام مهدوی

کمک ۲ میلیارد تومانی خیران استان مرکزی به طرح اطعام مهدوی

مدیرکل کمیته امداد استان مرکزی گفت: در ماه مبارک رمضان تاکنون ۲۹ آشپزخانه اطعام مهدوی درسطح استان مرکزی راه‌اندازی و دو میلیارد و ۵۹۲ میلیون و ۲۳۹ هزار تومان به صورت نقدی و کالا توسط خیران به این آشپزخانه‌ها کمک شده است.

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی حج، مجید مومنی، مدیرکل کمیته امداد استان مرکزی با اشاره به اینکه در شرایط حساس کنونی پاسخگویی به ندای رهبری درخصوص کمک مؤمنانه و کریمانه به نیازمندان در ماه مبارک رمضان یک ضرورت اساسی برای حمایت از محرومان وآسیب دیدگان از ویروس کرونا است ، گفت: تمامی ظرفیت‌های خیر و احسان به‌ویژه در ماه مبارک رمضان در جهت خدمت به محرومان به کار گرفته‌شده است.


مؤمنی با اشاره به اینکه در این رزمایش از ظرفیت خیران و دستگاه‌ها در راستای حمایت از نیازمندان و اقشار آسیب‌پذیر از کرونا استفاده می‌شود، اظهار کرد: تاکنون بیش از ۱۰۵ هزار وعده غذای گرم توسط این آشپزخانه ها با رعایت بهداشت توزیع شده است. همچنین دفاتر کمیته امداد آماده دریافت کمک‌های مردمی با هدف تهیه و طبخ غذا برای نیازمندان در آشپزخانه‌های مهدوی هستند.


مؤمنی در ادامه با بیان اینکه کمک به ازدواج جوانان و همچنین ترویج فرهنگ ازدواج آسان می‌تواند در پایداری زندگی زوج‌های جوان و کاهش آسیب‌های اجتماعی مؤثر باشد، گفت: کمیته امداد از سال‌های قبل برنامه وسیعی برای تأمین بخشی از هزینه‌های ازدواج در خانواده‌های نیازمند با رویکرد تحکیم و تقویت بنیان خانواده تدارک دیده است.


وی افزود: در سال گذشته ۱۱۵۲ فقره کمک هزینه تأمین جهیزیه با اعتبار پنج میلیارد و ۲۰۰ میلیون تومان به زوج‌های تحت حمایت کمیته امداد استان پرداخت شد. اهدای جهیزیه به نوعروسان تحت حمایت، کمک هدیه ازدواج به فرزندان مددجو، برگزاری همایش‌های ازدواج آسان و دوره‌های آموزشی از اقدامات انجام شده توسط این نهاد در کمک به جوانان تحت حمایت بوده است.


| شناسه مطلب: 100475







نظرات کاربران