بیت المقدس برای ما مثل مکه و مدینه مهم است

عالم شیعه بنگلادش با بیان این که بیت المقدس برای ما مثل مکه و مدینه مهم است، گفت: ما باید بیت المقدس را به هر قیمتی آزاد کنیم و این وظیفه دینی ما است.

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی حج، حجت الاسلام «سید ابراهیم رضوی» عصر روز سه شنبه       (30اردیبهشت) در نشست کنگره بین المللی قدس شریف که در حوزه نمایندگی ولی فقیه در امور حج و زیارت قم برگزار و به صورت زنده از فضای مجازی پخش شد، با اشاره به بازتاب مسأله فلسطین در شرق آسیا اظهار داشت: ما برگزاری این سمینار را به فال نیک گرفته و از آن استقبال می‌ کنیم.


این عالم شیعه اهل بنگلادش عنوان کرد: این اقدام بسیار ارزشمند است و از بانیان و برگزار کنندگان این اقدام پربرکت تقدیر و تشکر می‌ کنم.


وی با بیان این که بیت المقدس برای ما مثل مکه و مدینه مهم است، گفت: ما باید بیت المقدس را به هر قیمتی آزاد کنیم و این وظیفه دینی ما است و در کنار بیت المقدس دولت فلسطین را هم باید از دست صهیونیست ها آزاد کنیم.


حجت الاسلام رضوی افزود: این وظیفه نه فقط برای مسلمان ها بلکه برای جامعه بشریت است، اما متأسفانه توطئه و دسیسه علیه فلسطین ادامه دارد و جامعه بین المللی نقش بیننده را ایفا می‌ کند.


وی در ادامه عنوان کرد: آنها هیچ اقدامی علیه جنایات اسرائیل برای فلسطین انجام نمی دهند، در چنین شرایطی بود که امام خمینی(ره) آخرین جمعه ماه مبارک رمضان را روز قدس اعلام  و مسأله فلسطین را زنده کردند که این اقدام هنوز ادامه دارد و بین مسلمین در مورد فلسطین دغدغه ایجاد شده است.


عالم شیعه اهل بنگلادش با اشاره به این که رهبر انقلاب نیز به موضوع فلسطین اهمیت خاصی قائل اند، گفت: ایشان از مسلمین جهان درخواست کرده اند که به هر قیمتی فلسطین باید آزاد شود و من امیدوارم با تلاش همه مسلمین ما یک روز حتما دولت فلسطین را در نقشه جهان مشاهده کنیم و آن روز دور نیست که فلسطین آزاد شود.


| شناسه مطلب: 100483




مدینه قدس مکه



نظرات کاربران