منع آمدوشد سراسری تعطیلات عیدفطر در عراق منع آمدوشد سراسری تعطیلات عیدفطر در عراق منع آمدوشد سراسری تعطیلات عیدفطر در عراق بعثه مقام معظم رهبری در گپ بعثه مقام معظم رهبری در سروش بعثه مقام معظم رهبری در بله
منع آمدوشد سراسری تعطیلات عیدفطر در عراق منع آمدوشد سراسری تعطیلات عیدفطر در عراق منع آمدوشد سراسری تعطیلات عیدفطر در عراق منع آمدوشد سراسری تعطیلات عیدفطر در عراق منع آمدوشد سراسری تعطیلات عیدفطر در عراق

منع آمدوشد سراسری تعطیلات عیدفطر در عراق

کابینه عراق اعلام کرد که تعطیلات رسمی به مناسبت عید فطر از روز یکشنبه تا روز پنجشنبه است و منع آمدوشد سراسری نیز إعمال می‌شود.

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی حج، المعلومه نوشت، دفتر رسانه‌ای نخست وزیر عراق در بیانیه‌ای اعلام کرد که کابینه سومین جلسه خود را به ریاست مصطفی الکاظمی برگزار کرد.


وی در این جلسه تاکید کرد که دولت بر پشت سرگذاشتن دشواری‌ها و چالش‌های امنیتی، اقتصادی و درمانی مصمم است و دست به تلاش‌های فوق العاده‌ای در اقدامات دولتی و مسئولیت‌ها با روحیه یکپارچگی و بستن راه در مقابل فساد و رهایی از کاغذبازی و نیفتادن در دام اشتباهات گذشته می‌زند.


کابینه عراق همچنین تلاش‌ها برای مقابله با کرونا و آخرین تحولات و تدابیر اتخاذ شده جهت توقف خطر شیوع این ویروس را بررسی و اعلام کرد که باید کمپین‌های آگاهی بخشی بیشتر شود و شهروندان به دستورات بهداشتی پایبند باشند.


در این بیانیه آمده است که کابینه مسائل تضمینی برای کاهش پیامدهای بحران اقتصادی بر شهروندان را بررسی کرد و نخست وزیر به وزارت دارایی دستور پرداخت حقوق شهروندان برای ماه مه به صورت کامل و نیز اتخاذ تدابیر لازم جهت وام‌گیری به منظور رفع کسری مالی ناشی از کاهش قیمت نفت را داد.


کابینه همچنین افزایش درآمدهای غیرنفتی  و نیز رسیدگی به حساب‌های مالی بی ضابطه در برخی وزارت‌خانه‌ها را که وارد خزانه دولت نمی‌شود، بررسی کرد.


نخست وزیر عراق همچنین با توجه به نزدیک بودن روزهای تعطیلات عید فطر، این عید را تبریک گفت و با اعلام روزهای تعطیلات عید فطر تاکید کرد که این تعطیلات از روز یکشنبه بعد تا روز پنج شنبه آینده (4 تا 8 خرداد ماه) خواهد بود و مقررات منع آمدوشد سراسری نیز إعمال می‌شود.




نظرات کاربران