یک‌هزار و ۴۶۰ نفر از استان مرکزی به حج تمتع مشرف می‌شوند یک‌هزار و ۴۶۰ نفر از استان مرکزی به حج تمتع مشرف می‌شوند یک‌هزار و ۴۶۰ نفر از استان مرکزی به حج تمتع مشرف می‌شوند بعثه مقام معظم رهبری در گپ بعثه مقام معظم رهبری در سروش بعثه مقام معظم رهبری در بله
یک‌هزار و ۴۶۰ نفر از استان مرکزی به حج تمتع مشرف می‌شوند یک‌هزار و ۴۶۰ نفر از استان مرکزی به حج تمتع مشرف می‌شوند یک‌هزار و ۴۶۰ نفر از استان مرکزی به حج تمتع مشرف می‌شوند یک‌هزار و ۴۶۰ نفر از استان مرکزی به حج تمتع مشرف می‌شوند یک‌هزار و ۴۶۰ نفر از استان مرکزی به حج تمتع مشرف می‌شوند

یک‌هزار و ۴۶۰ نفر از استان مرکزی به حج تمتع مشرف می‌شوند

مدیر حج و زیارت استان مرکزی گفت: یک‌هزار و ۴۶۰ نفر از دارندگان فیش ثبت‌نام در قالب ۱۰ کاروان امسال از این استان برای انجام مناسک حج تمتع به سرزمین وحی اعزام می‌شوند.

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی حج، وحید اسکندری افزود: زائران حج تمتع استان مرکزی در قالب ۶ کاروان از کلانشهر اراک، ۲ کاروان از ساوه، یک کاروان از خمین و یک کاروان نیز به‌صورت مشترک از محلات و دلیجان به سرزمین وحی اعزام می‌شوند.


وی، کمترین قیمت حج امسال را ۳۴۵ میلیون ریال و بیشترین قیمت را ۴۰۴ میلیون ریال عنوان کرد و ادامه داد: حدود ۵۰ میلیون ریال از مجموع این قیمت در ازای سود ودیعه اولیه و هدیه سازمان حج و زیارت کسر می‌شود.


مدیر حج و زیارت استان مرکزی بیان کرد: ثبت نام اولیه حجاج استان مرکزی در سامانه از روز جمعه نهم اسفندماه سال گذشته آغاز و اوایل اردیبهشت ماه امسال نیز ثبت‌نام قطعی صورت گرفته است.


اسکندری اظهار داشت: با وجود شیوع ویروس کرونا سفر حج تمتع امسال همچنان در هاله ای از ابهام قرار دارد اما حجاج باید آمادگی لازم را برای اعزام داشته باشند.


وی بیان کرد: ۲۲ کلاس آموزشی برای زائران حج تمتع این استان برنامه‌ریزی شده که ۱۰ کلاس آن برای زائران مدینه قبل و ۱۲ کلاس نیز برای حجاج مدینه بعد است و تمامی این کلاس‌ها به صورت مجازی در حال برگزاری است.


سال گذشته هزار و ۴۵۰ نفر از استان مرکزی به حج تمتع اعزام شدند.


| شناسه مطلب: 100491




حج 99 کرونا



نظرات کاربران