کمک مالی آستان حسینی به خانواده های شهدای عراق کمک مالی آستان حسینی به خانواده های شهدای عراق کمک مالی آستان حسینی به خانواده های شهدای عراق بعثه مقام معظم رهبری در گپ بعثه مقام معظم رهبری در سروش بعثه مقام معظم رهبری در بله
کمک مالی آستان حسینی به خانواده های شهدای عراق کمک مالی آستان حسینی به خانواده های شهدای عراق کمک مالی آستان حسینی به خانواده های شهدای عراق کمک مالی آستان حسینی به خانواده های شهدای عراق کمک مالی آستان حسینی به خانواده های شهدای عراق

کمک مالی آستان حسینی به خانواده های شهدای عراق

آستان مقدس امام حسین(ع) در پاسخ به فتوای مرجعیت عالیقدر شیعیان عراق همزمان با فرارسیدن عید فطر کمک های مالی را به خانواده های شهدا در استان های مختلف ارایه می دهد.

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی حج، پایگاه خبری امام حسین(ع)، آستان مقدس امام حسین(علیه السلام) اعلام کرد: این آستان کمک های مالی را همزمان با فرارسیدن عید فطر در پاسخ به فتوای جهاد کفایی آیت الله «سید علی حسینی سیستانی» مرجعیت شیعیان عراق به خانواده های شهدا و نیازمند در استان ذی قار ارایه می دهد.


 


«احمد رضا الخفاحی» معاون رئیس بخش نظارت بر خانواده های شهدا و مجروحان وابسته به این آستان مقدس، گفت: به دستور مستقیم شیخ «عبدالمهدی الکربلایی» نماینده مرجعیت عالی دینی و متولی شرعی آستان مقدس امام حسین(علیه السلام) یک هیئت از این آستان برای ارایه کمک مالی به خانواده های شهدا در استان ذی قار اعزام شد.


 


 معاون رئیس بخش نظارت بر خانواده های شهدا و مجروحان وابسته به این آستان مقدس، افزود: اجرای این طرح همزمان با فرارسیدن عید فطر آغاز شده است.


 


وی ادامه داد: این طرح تنها به خانواده های شهدا منحصر نمی شود، بلکه به درخواست کمک خانواده های نیازمند نیز پاسخ داده شده است، به طوری که این آستان کمک مالی را به این خانواده ها ارایه کرد و هزینه درمان یکی از زنان را نیز تامین کرد، سپس وی را برای درمان به بیمارستان تخصصی زین العابدین (علیه السلام) در کربلای معلی منتقل کرد.


 


الخفاحی گفت: طرح اعطای کمک مالی به خانواده های شهدا و نیازمندان استان های بصره و واسط و میسان نیز در دستور کار آستان مقدس امام حسین(علیه السلام) قرار دارد.


 


وی افزود: آستان مقدس امام حسین(علیه السلام) از طریق یک ساز و کار ویژه برای بررسی وضعیت خانواده ها و سطح درآمد آنها به شناسایی خانواده های نیازمند اقدام می کند تا به آنها کمک های لازم را ارایه دهد.


 


گفتنی است، آستان مقدس امام حسین(علیه السلام) از سال 2014 میلادی بخش نظارت بر خانواده های شهدا و مجروحان را تاسیس کرد تا به ارایه خدمات بهداشتی و آموزشی و مالی به آنها اقدام کند.




مطالب مرتبط

نظرات کاربران