کتاب«اسرائیل باید از بین برود»منتشر شد

در آستانه روز قدس و در حمایت از مردم مظلوم فلسطین، دبیرخانه کنگره بین‌المللی قدس شریف از کتاب«اسرائیل باید از بین برود» رونمایی کرد.

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی حج، این کتاب تالیف شهید محمدحسن دهقانی و به همت جمعی از پژوهشگران حوزه علمیه قم تدوین شده است، موضوع کتاب صهیونیسم و یهودیت است که 124 صفحه  از سوی سرای کتاب در هزار نسخه و با قیمت 22 هزار تومان به چاپ رسیده است.
در این کتاب نگاه عالمانه‌ای به بحث صهیونیست پژوهشی شده و این اثر شامل پنج قسمت است که در بخش نخست به معرفی و ویژگی‌های رژیم صهیونیستی می‌پردازتد، همچنین زیرساخت‌ها و پروتکل‌های یهود هم در این کتاب آورده شده است.
در این کتاب ابتدا به صهیونیستم شناسی پرداخته شده و درباره شیوه‌های مبارزه با این رژیم آورده است: شیوه های مبارزه با صهیونیسم به صورت دسته بندی و مستقل از هم ترسیم شده است و هیچ کدام بر دیگری، تقدم و تأخر ندارند. ازای‌ رو هر کجای دنیا می‌توان از ظرفیت همۀ شیوه‌ها استفاده کرد و با هر امکانی می‌توان همه شیوه ها را به کار گرفت. فقط کافی است دقت کنید و دشمن را بشناسید. اقدام بعدی از بین بردن آن استریال  با تفکر انتخاب کنید؛ اما تعلل و کُندی نکنید. با تفکر، مبارزه کنید؛ اما مبارزه را به عقب نیندازید. بدون وحشی گری و تجاوز، مبارزه کنید؛ اما از پا ننشینید. با همکاری مبارزه کنید؛ اما فریب مستکبران و مستضعفان وابسته را نخورید. با تفکر مبارزه کنید؛ اما نترسید. با امید به آینده مبارزه کنید؛ زیرا آینده از آن مستضعفان و محرومان است.»
در بخش دیگری از کتاب به مبارزه با صهیونیستم، دعوت به صلح فراگیر دعوت شده و نویسنده درباره آثار نابودی رژیم صهیونیستی مطالبی را بیان کرده است.
در بخشی از کتاب، تکبر و نژادپرستی، سرچشمه فساد بودن در سطح دنیا، راه اندازی و حمایت از ظلم و بیداد، خشونت آشکار دولتی، تبدیل به انبار مواد منفجره، ضد امنیت جهان، بردگی و تجاوز جنسی را به عنوان دلایل مبارزه با صهیونیسم برشمرده‌اند.
علاقه‌مندان برای دریافت نسخه موبایلی و متنی این کتاب می‌توانند به آدرس اینترنتwww.destroyzion.com مراجعه کنند.
 




مطالب مرتبط

نظرات کاربران