کتاب«اسرائیل باید از بین برود»منتشر شد کتاب«اسرائیل باید از بین برود»منتشر شد کتاب«اسرائیل باید از بین برود»منتشر شد بعثه مقام معظم رهبری در گپ بعثه مقام معظم رهبری در سروش بعثه مقام معظم رهبری در بله
کتاب«اسرائیل باید از بین برود»منتشر شد کتاب«اسرائیل باید از بین برود»منتشر شد کتاب«اسرائیل باید از بین برود»منتشر شد کتاب«اسرائیل باید از بین برود»منتشر شد کتاب«اسرائیل باید از بین برود»منتشر شد

کتاب«اسرائیل باید از بین برود»منتشر شد

در آستانه روز قدس و در حمایت از مردم مظلوم فلسطین، دبیرخانه کنگره بین‌المللی قدس شریف از کتاب«اسرائیل باید از بین برود» رونمایی کرد.

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی حج، این کتاب تالیف شهید محمدحسن دهقانی و به همت جمعی از پژوهشگران حوزه علمیه قم تدوین شده است، موضوع کتاب صهیونیسم و یهودیت است که 124 صفحه  از سوی سرای کتاب در هزار نسخه و با قیمت 22 هزار تومان به چاپ رسیده است.
در این کتاب نگاه عالمانه‌ای به بحث صهیونیست پژوهشی شده و این اثر شامل پنج قسمت است که در بخش نخست به معرفی و ویژگی‌های رژیم صهیونیستی می‌پردازتد، همچنین زیرساخت‌ها و پروتکل‌های یهود هم در این کتاب آورده شده است.
در این کتاب ابتدا به صهیونیستم شناسی پرداخته شده و درباره شیوه‌های مبارزه با این رژیم آورده است: شیوه های مبارزه با صهیونیسم به صورت دسته بندی و مستقل از هم ترسیم شده است و هیچ کدام بر دیگری، تقدم و تأخر ندارند. ازای‌ رو هر کجای دنیا می‌توان از ظرفیت همۀ شیوه‌ها استفاده کرد و با هر امکانی می‌توان همه شیوه ها را به کار گرفت. فقط کافی است دقت کنید و دشمن را بشناسید. اقدام بعدی از بین بردن آن استریال  با تفکر انتخاب کنید؛ اما تعلل و کُندی نکنید. با تفکر، مبارزه کنید؛ اما مبارزه را به عقب نیندازید. بدون وحشی گری و تجاوز، مبارزه کنید؛ اما از پا ننشینید. با همکاری مبارزه کنید؛ اما فریب مستکبران و مستضعفان وابسته را نخورید. با تفکر مبارزه کنید؛ اما نترسید. با امید به آینده مبارزه کنید؛ زیرا آینده از آن مستضعفان و محرومان است.»
در بخش دیگری از کتاب به مبارزه با صهیونیستم، دعوت به صلح فراگیر دعوت شده و نویسنده درباره آثار نابودی رژیم صهیونیستی مطالبی را بیان کرده است.
در بخشی از کتاب، تکبر و نژادپرستی، سرچشمه فساد بودن در سطح دنیا، راه اندازی و حمایت از ظلم و بیداد، خشونت آشکار دولتی، تبدیل به انبار مواد منفجره، ضد امنیت جهان، بردگی و تجاوز جنسی را به عنوان دلایل مبارزه با صهیونیسم برشمرده‌اند.
علاقه‌مندان برای دریافت نسخه موبایلی و متنی این کتاب می‌توانند به آدرس اینترنتwww.destroyzion.com مراجعه کنند.
 




مطالب مرتبط

نظرات کاربران