حمله صهیونیست‌ها به نمازگزاران عید فطر در مسجدالاقصی حمله صهیونیست‌ها به نمازگزاران عید فطر در مسجدالاقصی حمله صهیونیست‌ها به نمازگزاران عید فطر در مسجدالاقصی بعثه مقام معظم رهبری در گپ بعثه مقام معظم رهبری در سروش بعثه مقام معظم رهبری در بله
حمله صهیونیست‌ها به نمازگزاران عید فطر در مسجدالاقصی حمله صهیونیست‌ها به نمازگزاران عید فطر در مسجدالاقصی حمله صهیونیست‌ها به نمازگزاران عید فطر در مسجدالاقصی حمله صهیونیست‌ها به نمازگزاران عید فطر در مسجدالاقصی حمله صهیونیست‌ها به نمازگزاران عید فطر در مسجدالاقصی

حمله صهیونیست‌ها به نمازگزاران عید فطر در مسجدالاقصی

نیروهای اسرائیلی نمازگزاران فلسطینی را، که قصد داشتند برای برپایی نماز عید فطر به مسجدالاقصی بروند، مورد ضرب و شتم قرار دادند.

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی حج به نقل از خبرگزاری فلسطینی صفا، سربازان اسرائیلی صبح روز، یکشنبه(چهارم خرداد)، به نمازگزاران فلسطینی، که قصد داشتند برای برپایی نمازعید فطر به مسجدالاقصی بروند، حمله کردند.


در این درگیری سربازان اسرائیلی با قنداق تفنگ و باتوم به نمازگزاران فلسطینی حمله کردند که تعدادی از شهروندان و سالمندان زخمی شدند.


ده‌ها نمازگزاری که تجمع کرده بودند، به موانع آهنی اشغالگران یورش بردند و با سربازان اسرائیلی درگیر شدند و توانستند برای برپایی نماز عید فطر خود را به میدان الغزاله در ورودی الاسباط برسانند.


آنها در میدان الغزاله به خطبه عید، که از داخل مسجدالاقصی پخش می‌شد و نماز خواندن در آنجا فقط به کارمندان و نگهبانان مسجد محدود بود، گوش دادند.


مسجدالاقصی از دو ماه قبل به منظور پیشگیری‌ از شیوع ویروس کرونا تعطیل بوده است و طبق اعلام دفتر اوقاف اسلامی فلسطین، انتظار می‌رود در‌های مسجد پس از عید بازگشایی شوند.




مطالب مرتبط

نظرات کاربران