آغاز ثبت‌نام موکب‌داران اربعین در استان مرکزی آغاز ثبت‌نام موکب‌داران اربعین در استان مرکزی آغاز ثبت‌نام موکب‌داران اربعین در استان مرکزی بعثه مقام معظم رهبری در گپ بعثه مقام معظم رهبری در سروش بعثه مقام معظم رهبری در بله
آغاز ثبت‌نام موکب‌داران اربعین در استان مرکزی آغاز ثبت‌نام موکب‌داران اربعین در استان مرکزی آغاز ثبت‌نام موکب‌داران اربعین در استان مرکزی آغاز ثبت‌نام موکب‌داران اربعین در استان مرکزی آغاز ثبت‌نام موکب‌داران اربعین در استان مرکزی

آغاز ثبت‌نام موکب‌داران اربعین در استان مرکزی

معاون فرهنگی ستاد بازسازی عتبات عالیات استان مرکزی گفت: ثبت‎‌نام موکب‌داران اربعین این استان برای تمدید و یا صدور پروانه فعالیت آغاز شد.

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی حج، معاون فرهنگی ستاد بازسازی عتبات عالیات استان مرکزی گفت: ثبت‎‌نام موکب‌داران اربعین این استان برای تمدید و یا صدور پروانه فعالیت آغاز شد.


امیر سلیمانی افزود: متقاضیان می‌توانند با مراجعه به سامانه موکب‌داران به آدرس الکترونیکی www.mokeb.trii.ir  نسبت به ثبت درخواست خود اقدام کنند.


وی ادامه داد: متقاضیان نام‌نویسی در استان‌های مختلف کشور نیز برای ثبت درخواست می توانند با مراجعه به سامانه ستاد بازسازی عتبات عالیات ( کمیته مشارکت های مردمی ،اسکان و تغذیه) مراجعه و نسبت به ثبت نام خود اقدام کرده و مجوزهای فعالیت موکب داری خود  را دریافت کنند.


معاون فرهنگی ستاد بازسازی عتبات عالیات استان مرکزی اظهار داشت: با توجه به راه‌اندازی پایگاه اطلاع رسانی اربعین، مردم می توانند با مراجعه به آدرس الکترونیکی www.trii.ir مراجعه و نسبت به دریافت آخرین اخبار مرتبط در این سامانه اقدام کنند.


سلیمانی بیان کرد: ۲ هزار و ۲۰۰ بسته معیشتی به ارزش ۲۰ میلیارد ریال در قالب رزمایش کمک مومنانه از سوی موکب‌داران استان مرکزی در نقاط مختلف این استان توزیع شد.


وی گفت: ۲۱ موکب این استان در طرح مقابله با گسترش ویروس کرونا مشارکت دارند که در این راستا ۲۰۱ نفر خواهر و ۴۶۹ نفر برادر در این فرآیند فعالیت می‌کنند.


بر اساس اعلام نهادهای مختلف، سال گذشته بیش از ۲ میلیون و ۵۰۰ هزار زائر ایرانی برای انجام آیین اربعین حسینی از طریق مرزهای هوایی و زمینی راهی کشور عراق شدند.




نظرات کاربران