بازگشایی مساجد سوریه برای اقامه نماز جماعت با رعایت اصول بهداشتی بازگشایی مساجد سوریه برای اقامه نماز جماعت با رعایت اصول بهداشتی بازگشایی مساجد سوریه برای اقامه نماز جماعت با رعایت اصول بهداشتی بعثه مقام معظم رهبری در گپ بعثه مقام معظم رهبری در سروش بعثه مقام معظم رهبری در بله
بازگشایی مساجد سوریه برای اقامه نماز جماعت با رعایت اصول بهداشتی بازگشایی مساجد سوریه برای اقامه نماز جماعت با رعایت اصول بهداشتی بازگشایی مساجد سوریه برای اقامه نماز جماعت با رعایت اصول بهداشتی بازگشایی مساجد سوریه برای اقامه نماز جماعت با رعایت اصول بهداشتی بازگشایی مساجد سوریه برای اقامه نماز جماعت با رعایت اصول بهداشتی

بازگشایی مساجد سوریه برای اقامه نماز جماعت با رعایت اصول بهداشتی

وزارت اوقاف سوریه از بازگشایی مساجد این کشور برای برپایی نماز جماعت از امروز خبر داد.

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی حج، وزارت اوقاف سوریه روز گذشته اعلام کرد که مساجد این کشور از امروز، چهارشنبه (7 خرداد ماه) بازگشایی می‌شود.

وزارتخانه مزبور در صفحه فیسبوک خود تأکید کرد که مساجد سوریه برای برپایی همه نمازهای جماعت از جمله نماز جمعه، ضمن رعایت نکات بهداشتی، از امروز بازگشایی می‎شوند.

وزارت اوقاف سوریه از نمازگزاران سوری خواست تا مسایل بهداشتی و تدابیر پیشگیرانه سلامت برای کنترل ویروس کرونا را رعایت کنند.

این وزارتخانه  پیش‌تر اعلام کرده بود که مساجد از روز جمعه، ۱۵ رمضان ۱۴۴۱ (۱۹ اردیبهشت) برای اقامه نماز جمعه باز خواهند شد، اما اقامه سایر نمازهای جماعت همچنان تعطیل است.




مطالب مرتبط

نظرات کاربران