کتاب صوتی «سه روایت از مردی که خدا دوست داشت او را کشته ببیند» منتشر شد کتاب صوتی «سه روایت از مردی که خدا دوست داشت او را کشته ببیند» منتشر شد کتاب صوتی «سه روایت از مردی که خدا دوست داشت او را کشته ببیند» منتشر شد بعثه مقام معظم رهبری در گپ بعثه مقام معظم رهبری در سروش بعثه مقام معظم رهبری در بله
کتاب صوتی «سه روایت از مردی که خدا دوست داشت او را کشته ببیند» منتشر شد کتاب صوتی «سه روایت از مردی که خدا دوست داشت او را کشته ببیند» منتشر شد کتاب صوتی «سه روایت از مردی که خدا دوست داشت او را کشته ببیند» منتشر شد کتاب صوتی «سه روایت از مردی که خدا دوست داشت او را کشته ببیند» منتشر شد کتاب صوتی «سه روایت از مردی که خدا دوست داشت او را کشته ببیند» منتشر شد

کتاب صوتی «سه روایت از مردی که خدا دوست داشت او را کشته ببیند» منتشر شد

کتاب صوتی «سه روایت از مردی که خدا دوست داشت او را کشته ببیند» نوشته داوود غفارزادگان با صدای حامد فعال منتشر شد.

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی حج، انتشارات کتاب نیستان کتاب صوتی «سه روایت از مردی که خدا دوست داشت او را کشته ببیند» نوشته داوود غفارزادگان را با صدای حامد فعال منتتشر کرد.


داوود غفارزادگان در این کتاب به گونه‌ای متفاوت به روایت حادثه کربلا و بزرگ‌مردی و قیام امام حسین(ع) می‌پردازد‌، بزرگمردی که همراه سپاهی با تعداد اندک در برابر سپاه دشمن ایستاد و شهادت را برگزید.


کتاب حاضر دربردارنده سه روایت مختلف از زندگانی امام حسین(ع) در راه رسیدن به شهر کربلا و روزهای حضور در این شهر تا زمان شهادتشان را شامل می‌شود. از مهم‌ترین موضوعاتی که برخی نویسندگان برای نوشتن متون ادبی خود به سراغ آن می‌روند رویدادهای مهم تاریخی و مذهبی از جمله حادثه عاشورا و قیام کربلا هستند. داوود غفارزادگان از جمله این نویسندگان است که روایتی داستانی از قسمت‌های مهم تاریخی و دینی اسلام را به رشته تحریر درمی‌آورد. قیام کربلا سهم پررنگی در نوشته‌های غفارزادگان دارد.


او در این کتاب آمیزه‌ای از تکنیک، هنر و مضمون را به شما هدیه داده است. غفارزادگان برای روایت داستان خود از تکنیک روایت‌نویسی کهن ایرانی استفاده کرده و هر قسمت از اثر خود را طبق شیوه نگارش مقاتل با محتوایی به هم پیوسته سامان داده و شما را بر این اساس تا دل حادثه هدایت می‌کند.


او برای نوشتن این کتاب، خود را بسیار مقید به پژوهش دانسته و روایت داستانی ـ تاریخی‌ای را که بیان می‌کند بر اساس مستندات به تصویر کشیده است، با این حال هیچ نشانی از کپی‌برداری و یا کلیشه‌نویسی در آن به چشم نمی‌خورد.


غفارزادگان تلاش کرده تا متنش از منظر زبانی نیز حال و هوای تاریخی به خود داشته باشد، گویی که شما با گوش دادن به آن در کوچه پس‌کوچه‌های تاریخ برای تماشای رویدادها قدم می‌زنید. او از عبارات و وا‌ژه‌هایی بهره می‌گیرد که بیانی استوار دارد و همچنین حریم و ساختار تاریخ را برای روایت خود حفظ می‌کند.




مطالب مرتبط

نظرات کاربران