بازگشایی تعدادی از شبستان‌های مسجد جمکران با رعایت پروتکل‌های بهداشتی بازگشایی تعدادی از شبستان‌های مسجد جمکران با رعایت پروتکل‌های بهداشتی بازگشایی تعدادی از شبستان‌های مسجد جمکران با رعایت پروتکل‌های بهداشتی بعثه مقام معظم رهبری در گپ بعثه مقام معظم رهبری در سروش بعثه مقام معظم رهبری در بله
بازگشایی تعدادی از شبستان‌های مسجد جمکران با رعایت پروتکل‌های بهداشتی بازگشایی تعدادی از شبستان‌های مسجد جمکران با رعایت پروتکل‌های بهداشتی بازگشایی تعدادی از شبستان‌های مسجد جمکران با رعایت پروتکل‌های بهداشتی بازگشایی تعدادی از شبستان‌های مسجد جمکران با رعایت پروتکل‌های بهداشتی بازگشایی تعدادی از شبستان‌های مسجد جمکران با رعایت پروتکل‌های بهداشتی

بازگشایی تعدادی از شبستان‌های مسجد جمکران با رعایت پروتکل‌های بهداشتی

رئیس دانشگاه علوم پزشکی قم با اشاره به جایگاه خاص و ویژه مسجد جمکران، از بازگشایی تعدادی از شبستان‌های مسجد جمکران با رعایت پروتکل های بهداشتی خبر داد.

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی حج به نقل از روابط عمومی دانشگاه علوم پزشکی قم، محمد رضا قدیر در بازدید از مسجد جمکران به بررسی چگونگی بازگشایی این مکان مقدس با رعایت پروتکل های بهداشتی پرداخت.

قدیر با تاکید بر شرایط خاص مسجد جمکران، بر ضرورت کمک به راه‌اندازی تعدادی از شبستان های آن از جمله شبستان امام علی (ع) و حضرت زهرا (س) با رعایت پروتکل ها و سیاست های ستاد ملی کرونا تاکید کرد.
رئیس علوم پزشکی قم همچنین از اجرای طرح مساوات که توسط جوانان بسیج دانشجویی در شبستان های جمکران در حال اجرا است نیز بازدید، و با دست اندرکاران مربوطه گفت و گو کرد.
 محمد کاظم پور امینی قائم مقام تولیت مسجد جمکران نیز در این بازدید اهمیت رعایت پروتکل های فاصله گذاری جهت بازگشایی دو شبستان فوق را تبیین کرد.


| شناسه مطلب: 100639




مسجد جمکران



نظرات کاربران