مراسم سالگرد ارتحال امام خمینی (ره) در اراک و خمین برگزار می شود مراسم سالگرد ارتحال امام خمینی (ره) در اراک و خمین برگزار می شود مراسم سالگرد ارتحال امام خمینی (ره) در اراک و خمین برگزار می شود بعثه مقام معظم رهبری در گپ بعثه مقام معظم رهبری در سروش بعثه مقام معظم رهبری در بله
مراسم سالگرد ارتحال امام خمینی (ره) در اراک و خمین برگزار می شود مراسم سالگرد ارتحال امام خمینی (ره) در اراک و خمین برگزار می شود مراسم سالگرد ارتحال امام خمینی (ره) در اراک و خمین برگزار می شود مراسم سالگرد ارتحال امام خمینی (ره) در اراک و خمین برگزار می شود مراسم سالگرد ارتحال امام خمینی (ره) در اراک و خمین برگزار می شود

مراسم سالگرد ارتحال امام خمینی (ره) در اراک و خمین برگزار می شود

سرپرست شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی استان مرکزی از برگزاری مراسم سالگرد ارتحال امام خمینی ( ره) در شهرستان های اراک و خمین با رعایت پروتکل های بهداشتی خبر داد.

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی حج، حجت الاسلام عباس دانشی اظهار کرد: مراسم سالگرد ارتحال امام خمینی (ره) در شهر اراک ساعت ۱۰ صبح روز سه شنبه ۱۳ خردادماه در محل مصلی بیت المقدس با سخنرانی آیت‌الله دری نجف آبادی، نماینده ولی فقیه در استان و با حضور نیروهای مردمی، روحانیون، رؤسای حوزه‌های علمیه، کارمندان و خانواده معظم شهدا برگزار می‌شود.


وی ادامه داد: در روز ۱۴ خرداد از ساعت ۸ صبح مراسم ارتحال امام خمینی (ره) در بیت تاریخی ایشان در شهرستان خمین آغاز می‌شود و همچنین رژه موتورسواران از مسیر اراک به سمت شهرستان خمین انجام خواهد شد.


به گفته سرپرست شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی استان مرکزی در شهرستان‌ها نیز مراسم سالگرد ارتحال امام خمینی (ره) روز ۱۴ خرداد ماه با هماهنگی سازمان تبلیغات اسلامی، مسئولین استان و شهرستانی و ستاد برگزاری نماز جمعه در مساجد منتخب با رعایت پروتکل‌های بهداشتی و فاصله گذاری اجتماعی برگزار می‌شود.


دانشی بیان کرد: در این مدت جشنواره‌ها و مراسم‌های متعددی از جمله جشنواره فیلم و عکس آفتاب انقلاب توسط اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان مرکزی برگزار می‌شود.


سرپرست شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی استان مرکزی با بیان اینکه پایگاه‌های بسیج در مساجد و محلات برنامه‌هایی به مناسبت رحلت امام برگزارمی‌کنند، افزود: در این ایام مسابقات فرهنگی هنری گوناگون توسط دستگاه‌های فرهنگی در استان نیز برگزار می‌شود.




نظرات کاربران