دری نجف‌آبادی: امام خمینی(ره) مسیر تاریخ بشریت را تغییر داد دری نجف‌آبادی: امام خمینی(ره) مسیر تاریخ بشریت را تغییر داد دری نجف‌آبادی: امام خمینی(ره) مسیر تاریخ بشریت را تغییر داد بعثه مقام معظم رهبری در گپ بعثه مقام معظم رهبری در سروش بعثه مقام معظم رهبری در بله
دری نجف‌آبادی: امام خمینی(ره) مسیر تاریخ بشریت را تغییر داد دری نجف‌آبادی: امام خمینی(ره) مسیر تاریخ بشریت را تغییر داد دری نجف‌آبادی: امام خمینی(ره) مسیر تاریخ بشریت را تغییر داد دری نجف‌آبادی: امام خمینی(ره) مسیر تاریخ بشریت را تغییر داد دری نجف‌آبادی: امام خمینی(ره) مسیر تاریخ بشریت را تغییر داد

دری نجف‌آبادی: امام خمینی(ره) مسیر تاریخ بشریت را تغییر داد

نماینده ولی فقیه در استان مرکزی گفت: امام خمینی(ره) با ایستادگی در برابر طاغوتیان و زورگویان جهان مسیر تاریخ بشریت را تغییر داد و اسلام، قرآن و انقلاب اسلامی را به پیروزی رساند.

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی حج، آیت الله«قربانعلی دری‌نجف‌آبادی» روز سه‌شنبه (13 خرداد ماه) در آیین سی و یکمین سالگرد عروج ملکوتی رهبر کبیر انقلاب اسلامی حضرت امام خمینی(ره) و گرامیداشت یاد و خاطره شهدای قیام خونین یوم الله ۱۵ خردادماه در اراک افزود: امام راحل در برابر دیکتاتوری و امپراطوری شرق و غرب که بر عالم حکمفرما بودند،  ایستاد و نظام اسلامی را در کشور به پیروزی رساند.


وی اظهار داشت: امام خمینی(ره) پس از گذشت ۱۴۰۰ سال از ارتحال حضرت محمد(ص) مکتب جد بزرگوارشان موسی بن جعفر(ع)، پیامبر اکرم(ص) و ابراهیم خلیل را در دنیا احیا کرده و راه سعادت و خوشبختی را به مسلمانان جهان نشان دادند.


وی گفت: پژوهشگران و دانشگاهیان باید تحقیقاتی در زمینه اوضاع و احوال کشور و جهان قبل از سال ۴۲ داشته باشند تا برای مردم و نسل جوان جامعه مشخص شود امام خمینی(ره) چگونه این شجره طیبه‌ را بنا نهادند که امروز شاهد دستاوردهای ارزشمند آن هستیم.


وی ادامه داد: عظمت و عزت انقلاب اسلامی اکنون پس از ۴۰ سال با سردادن شعارها و زنده نگاه داشتن یاد و خاطره امام خمینی(ره)، رهبر معظم انقلاب و سردار سلیمانی در کنار کاخ سفید و قلب آمریکا قابل مشاهده است.


امام جمعه اراک خاطرنشان کرد: سردمداران آمریکا قبل از انقلاب بر کشور ایران سلطه کامل داشتند ولی امروز به برکت انقلاب اسلامی، امام خمینی(ره)، رهبر معظم انقلاب و خون شهدا مردم در قلب این کشور شعارهای انقلابی سر می‌دهند.
نماینده ولی فقیه در استان مرکزی یادآورشد: امروزه سه هزار میلیارد دلار از سرمایه‌های کشور آمریکا در دست ۴۰۰ نفر در این کشور قرار داشته و ۵۰ میلیون نفر از مردم این کشور زیر خط فقر و ۱۰ میلیون نفر شب‌ها در خیابان‌ها می خوابند.


آیت الله دری نجف آبادی گفت: ۴۵ میلیون نفر در جریان شیوع ویروس کرونا در آمریکا شغل خود را از دست داده و به خیل بیکاران این کشور افزوده شده‌اند.


وی مبارزه با تبعیض نژادی را از اولویت‌ها مهم انقلاب اسلامی دانست و افزود: جمهوری اسلامی ایران با مردم آمریکا مشکلی نداشته و مرگ بر آمریکا به معنی مرگ بر نژاد پرستی، جنایت و هزینه کرد هفت میلیارد دلار برای به خاک و خون کشیدن مردم فلسطین، یمن و سوریه است.


گفتنی است امام خمینی(ره) بنیانگذار انقلاب اسلامی در ۱۴ خرداد سال ۶۸ به ملکوت اعلی پیوست و پیروانش در ایران و دیگر کشورهای اسلامی هر سال این روز را با برگزاری مراسمی گرامی می‌دارند.




نظرات کاربران