انتشار کتاب «قرآن در سبک زندگی روح‌الله» انتشار کتاب «قرآن در سبک زندگی روح‌الله» انتشار کتاب «قرآن در سبک زندگی روح‌الله» بعثه مقام معظم رهبری در گپ بعثه مقام معظم رهبری در سروش بعثه مقام معظم رهبری در بله
انتشار کتاب «قرآن در سبک زندگی روح‌الله» انتشار کتاب «قرآن در سبک زندگی روح‌الله» انتشار کتاب «قرآن در سبک زندگی روح‌الله» انتشار کتاب «قرآن در سبک زندگی روح‌الله» انتشار کتاب «قرآن در سبک زندگی روح‌الله»

انتشار کتاب «قرآن در سبک زندگی روح‌الله»

معاونت تبلیغات اسلامی آستان قدس رضوی در ایام سالروز ارتحال رهبر کبیر انقلاب اسلامی کتابی را با عنوان قرآن در سبک زندگی روح‌الله تهیه و منتشر کرد.

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی حج، در کتاب قرآن در سبک زندگی روح‌الله جلوه‌های مختلف انس با قرآن در سیره وانتشار کتاب «قرآن در سبک زندگی روح‌الله» سبک زندگی آن بزرگمرد در قالب روایت‌های کوتاه برای مخاطب روایت شده است.


در این کتاب تعداد 87 قطعه روایت داستانی، به عدد عمر شریف امام خمینی‌(ره) با رعایت سیر تاریخی وقایع‌ از کودکی تا رحلت آن بزرگوار، از منابع معتبر استخراج شده و با 87 روایت قرآنی از مجموعه فرمایشات پیامبر اکرم‌(ص) و امامان معصوم(ع) درباره قرآن تبیین و ارائه شده است.


این کتاب علاوه بر آموزش، به شناخت زندگی آن بزرگوار هم کمک می‌کند که با قلم محسن قربانیان آفارانی و با محوریت زندگی و سیره امام خمینی(ره) در دوران زندگی‌شان جمع‌بندی شده و تأثیر قرآن و سیره پیامبر را در زندگی رهبر فقید انقلاب مورد بررسی قرار داده است.


 این اثر  به همت اداره تولیدات فرهنگى آستان قدس رضوی تهیه و با ویراستاری محتوایی انسیه غلامرضاپور و جواد نشاطى‌زاده و ارزیابی علمی حجت‌الاسلام والمسلمین سید محمود مرویان حسینی و با سفارش معاونت تبلیغات اسلامى آستان قدس رضوی به تیراژ 3000 نسخه چاپ و در اختیار زائران امام هشتم(ع) گذاشته شد.


طفل مکتب قرآن، محافظ قرآن، تا جوانی، مبلّغ قرآن، اولین اعلامیه، قیام برای خدا، اخلاص در عمل، تلاوت در تبعید، دفاع از مظلوم، قرآن و سیاست، بهترین موعظه، پایمردی، ایستاده در برابر ظلم، آیه و نامه  از جمله عناوینی است که در  کتاب قرآن در سبک زندگی روح‌الله مطرح شده است.


 


 


| شناسه مطلب: 100756




تازه های نشر قرآن



مطالب مرتبط

نظرات کاربران