ازسرگیری فعالیت‌های مجمع چاپ قرآن عربستان ازسرگیری فعالیت‌های مجمع چاپ قرآن عربستان ازسرگیری فعالیت‌های مجمع چاپ قرآن عربستان بعثه مقام معظم رهبری در گپ بعثه مقام معظم رهبری در سروش بعثه مقام معظم رهبری در بله
ازسرگیری فعالیت‌های مجمع چاپ قرآن عربستان ازسرگیری فعالیت‌های مجمع چاپ قرآن عربستان ازسرگیری فعالیت‌های مجمع چاپ قرآن عربستان ازسرگیری فعالیت‌های مجمع چاپ قرآن عربستان ازسرگیری فعالیت‌های مجمع چاپ قرآن عربستان

ازسرگیری فعالیت‌های مجمع چاپ قرآن عربستان

مجمع چاپ و نشر قرآن «ملک فهد» در مدینه با رعایت اقدامات پیشگیرانه برای مقابله با کرونا، فعالیت‌های خود در بخش فنی و اداری را از سر گرفت.

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی حج به نقل از پایگاه خبری الصحراء، دبیرخانه مجمع چاپ قرآن در عربستان از آغاز فعالیت این مجمع همراه با رعایت پروتکل‌های بهداشتی برای پیشگیری از شیوع ویروس کرونا خبر داد.


این اقدامات پیشگیرانه شامل ضدعفونی دستگاهها، اداره بازاریابی و فروش، قرار دادن ۵۰ وسیله ضدعفونی در قسمت‌های مختلف مجمع، توزیع تب سنج در ورودیهای مجمع و اندازه‌گیری دمای بدن کارمندان به هنگام ورود و پیش از آغاز فعالیت‌های روزانه می‌شود.


گفتنی است مجمع چاپ و نشر قرآن ملک فهد که قرآن کریم، را به زبان‌های مختلف چاپ و منتشر می‌کند، پیش از این نیز در پی شیوع کرونا تدابیری را به منظور پیشگیری از این بیماری همه‌گیر اتخاذ کرده بود.




مطالب مرتبط

نظرات کاربران