برقراری دوباره ساعات منع آمد و شد در عربستان برای مبارزه با کرونا برقراری دوباره ساعات منع آمد و شد در عربستان برای مبارزه با کرونا برقراری دوباره ساعات منع آمد و شد در عربستان برای مبارزه با کرونا بعثه مقام معظم رهبری در گپ بعثه مقام معظم رهبری در سروش بعثه مقام معظم رهبری در بله
برقراری دوباره ساعات منع آمد و شد در عربستان برای مبارزه با کرونا برقراری دوباره ساعات منع آمد و شد در عربستان برای مبارزه با کرونا برقراری دوباره ساعات منع آمد و شد در عربستان برای مبارزه با کرونا برقراری دوباره ساعات منع آمد و شد در عربستان برای مبارزه با کرونا برقراری دوباره ساعات منع آمد و شد در عربستان برای مبارزه با کرونا

برقراری دوباره ساعات منع آمد و شد در عربستان برای مبارزه با کرونا

مقامات عربستان سعودی پس از افزایش شدید تعداد موارد ابتلا به نوع جدید ویروس کرونا، دوباره و این بار به مدت دو هفته، ساعات منع آمد و شد در جدّه بزرگترین شهر واقع درغرب این کشور برقرار کرد.

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی حج، خبرگزاری دولتی عربستان (واس) به نقل از سخنگوی وزارت کشور سعودی اعلام کرد: "انجام اقدامات محدودکننده برای مقابله با شیووع ویروس کرونا به مدت 15 روز و از روز شنبه(17 خرداد) در جده از سرگرفته شد. منع آمد و شد از 3 بعدازظهر تا 6 صبح و همچنین ممنوعیت نماز جماعت در مساجد از جمله این اقدامات است."


وزارت شوون اسلامی عربستان اعلام کرد: برگزاری نماز جماعت در جده تا 15 روز ممنوع است و در اذان ها گفته شود: «صلوا فی بیوتکم» یعنی مردم، در خانه های خود نماز بگزارند.


بنابراین گزارش، مقامات عربستان در هفته گذشته ساعات منع آمد و شد را که از ماه مارس در این کشور وجود داشت، لغو کردند و برگزاری مراسم عبادی در مساجد و کار شرکت ها در سراسر این کشور غیر از شهر مکه از سر گرفته شد.


طبق اعلام وزارت بهداشت عربستان سعودی در روز جمعه ، تعداد موارد ابتلا به ویروس کرونا در این کشور پس ابتلای 2591 نفر فقط طی یک روز از 95 هزار نفر فراتر رفت. تعداد موارد فوتی در این کشور 642 نفربوده است.




مطالب مرتبط

نظرات کاربران