تأکید بر ادامه مسیر جهاد و مقاومت در تشییع پیکر رمضان عبدالله تأکید بر ادامه مسیر جهاد و مقاومت در تشییع پیکر رمضان عبدالله تأکید بر ادامه مسیر جهاد و مقاومت در تشییع پیکر رمضان عبدالله بعثه مقام معظم رهبری در گپ بعثه مقام معظم رهبری در سروش بعثه مقام معظم رهبری در بله
تأکید بر ادامه مسیر جهاد و مقاومت در تشییع پیکر رمضان عبدالله تأکید بر ادامه مسیر جهاد و مقاومت در تشییع پیکر رمضان عبدالله تأکید بر ادامه مسیر جهاد و مقاومت در تشییع پیکر رمضان عبدالله تأکید بر ادامه مسیر جهاد و مقاومت در تشییع پیکر رمضان عبدالله تأکید بر ادامه مسیر جهاد و مقاومت در تشییع پیکر رمضان عبدالله

تأکید بر ادامه مسیر جهاد و مقاومت در تشییع پیکر رمضان عبدالله

مراسم تشییع پیکر دبیرکل پیشین جنبش مقاومت اسلامی فلسطین با تأکید سخنرانان بر ادامه راه وی و پایبندی به مسیر جهاد و مقاومت برگزار شد.

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی حج به نقل از العالم، زیاد النخاله، دبیر کل جنبش جهاد اسلامی فلسطین، در مراسم تشییع پیکر رمضان عبدالله شلح، دبیرکل پیشین این جنبش ، در سخنانی تأکید کرد: مسیر رمضان عبدالله و دوستان شهیدش همچون احمد مهنا، شیخ مصباح السوری و شهید فتحی شقاقی در مقاومت علیه رژیم صهیونیستی همچنان ادامه خواهد یافت.


وی رمضان عبدالله را رهبر مقاومت و رمز جهاد دانست و افزود: امروز با این مرد بزرگ وداع می‌کنیم، در حالی که قلب ما اندوهی بزرگ دارد.


 زیاد النخاله با این رهبر مقاومت عهد بست که مسیر جهاد و مقاومت را تا تحقق پیروزی برای مردم فلسطین ادامه دهد.



تاکید بر ادامه مسیر جهاد و مقاومت در تشییع رمضان عبدالله


همچنین در این مراسم، محمد شلح برادر مرحوم رمضان عبدالله این مراسم را به جشنی ملی تشبیه کرد که در آن صاحبان عقاید و دیدگاه‌های سیاسی گرد هم متحد شده‌اند و این وحدت را از آرزوهای مرحوم رمضان عبدالله دانست.



وی خطاب به سران جریانات سیاسی فلسطینی گفت: خون این شهید بر گردن شماست؛ او از شما اشک ریختن یا گذاشتن گل بر روی مزار خود را نمی‌خواهد، بلکه از شما می‌خواهد در مسیری که او پیمود، گام بردارید و راهی را که به خاطر آن مبارزه کرد، ادامه دهید.


یادآور می‌شود، «رمضان عبدالله شلح»، دبیرکل پیشین جنبش جهاد اسلامی فلسطین، شنبه شب دار فانی را وداع گفت. وی عمر خود را در راه مبارزه با رژیم صهیونیستی سپری کرد و از شخصیت‌های اساسی جریان مقاومت علیه اشغالگران به شمار می‌رفت.




مطالب مرتبط

نظرات کاربران