فعالیت های حرم حضرت علی(ع) در ایام کرونا فعالیت های حرم حضرت علی(ع) در ایام کرونا فعالیت های حرم حضرت علی(ع) در ایام کرونا بعثه مقام معظم رهبری در گپ بعثه مقام معظم رهبری در سروش بعثه مقام معظم رهبری در بله
فعالیت های حرم حضرت علی(ع) در ایام کرونا فعالیت های حرم حضرت علی(ع) در ایام کرونا فعالیت های حرم حضرت علی(ع) در ایام کرونا فعالیت های حرم حضرت علی(ع) در ایام کرونا فعالیت های حرم حضرت علی(ع) در ایام کرونا

فعالیت های حرم حضرت علی(ع) در ایام کرونا

با توجه به شیوع کرونا در نجف اشرف و اعلام منع رفت و آمد در این شهر ، حرم حضرت امیرالمؤمنین (ع) به صورت شبانه‌روز باز است.

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی حج، با وجود منع رفت و آمد و حکومت نظامی در نجف و از همه مهمتر کاهش فعالیت مغازه ها از ساعت ۶ صبح تا ۱۴، این آستان مقدس با رعایت پروتکل های بهداشتی به صورت شبانه روز به روی زائران باز است.
البته با توجه به حکومت نظامی اعلام شده از سوی مسؤولان نجف، مردم تنها از ساعت ۶ صبح تا ۱۴ امکان تشرف به حرم علوی را دارند، و در صورت تخلف و خروج از منزل بعد از ساعت ۱۴ جریمه سنگینی توسط مسؤولان و استاندار نجف اعمال خواهد شد.
همچنین با افزایش شیوع کرونا در نجف، در ورودی های شهر نجف تلی از خاک ایجاد کرده اند تا هیچ کس امکان ورود یا خروج از این شهر را نداشته باشد.
شیوع کرونا در جهان موجب شد تا عراق نیز مرزهای خود را از اواخر سال گذشته ببندد و همچنان مرزهای هوایی و زمینی عراق بسته است و زائران نیز امکان تشرف به عتبات ندارند.


| شناسه مطلب: 100810




نجف اشرف حضرت علی



مطالب مرتبط

نظرات کاربران