نشست صمیمانه نماینده ولی فقیه در امور حج وزیارت با کارکنان بعثه

کارشناسان و کارکنان بعثه مقام معظم رهبری در فضایی صمیمی امروز با نماینده ولی فقیه در امور حج و زیارت دیدار و گفتگو کردند. 

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی حج، در این نشست و گفتگوی صمیمانه ابتدا حجت الاسلام والمسلمین سید عبدالفتاح نواب در سخنانی با تقدیر از زحمات و تلاش کارشناسان و کارکنان بعثه مقام معظم رهبری در بخش های مختلف، همه آیات قرآن را حکمت دانست و از حاضران خواست اگر در روند انجام وظائف اشکالی مشاهده کردید آن را منعکس نمایند تا اصلاح شود.
نماینده ولی فقیه در امور حج و زیارت با استناد به روایات اظهار داشت: همه ما عامل و خادم هستیم و اگر با ایمان، اعتقاد و درست کار خود را انجام دهیم خداوند به ما پاداش خواهد داد و پاداش الهی بهتر از پاداش دنیوی است.
حجت الاسلام والمسلمین نواب با  توجه به دغدغه برخی در فشارهای زندگی اعلام کرد در روایات آمده که علاوه بر تدابیر لازم با طهارت بودن، صدقه دادن، مواسات با همکاران، دعا برای دوستان، خوش اخلاقی و برخورد خوش با خانواده و برنامه ریزی و ارزشیابی وظایف و مسئولیت های محوله را از عوامل موثر در افزایش رزق و آرامش در زندگی دانست و تاکید کرد: برای بهینه شدن برنامه ها فکر، تدبیر و برنامه ریزی لازم است و با مشورت می توان کارها را بهتر انجام داد.
وی افزود: پیامبر اکرم (ص) می فرمایند: " إنَّ اللّه تعالی یُحِبُّ مِنَ العامِلِ إذا عَمِلَ أن یُحسِنَ - خداى متعال دوست دارد وقتى کسى کارى مى کند آن را به خوبى انجام دهد". 
وی اضافه کرد: متوقف ماندن و کاربی ثمر و بی نتیجه کردن فایده ندارد ، باید بهینه سازی همواره مورد اهتمام باشد و کاری را که به انسان محول می شود درست، محکم و متقن انجام دهد.
بر پایه این گزارش ، دراین نشست چند نفر از کارکنان بعثه مقام معظم رهبری ضمن بیان نظرات و پیشنهادات خود درخصوص وضعیت حقوقی ، اداری ، رفاهی  و مسکن کارکنان،  برلزوم استفاده از نظرات کارشناسی ، برگزاری دوره های آموزش ضمن خدمت و پرهیز از رفتار سلیقه ای تاکید کردند.
همچنین در پایان این دیدار حاضران پیشنهادات و انتقادات خود را به صورت مکتوب به نماینده ولی فقیه ارائه و از برگزاری این جلسه تقدیر کردند.
حجت الاسلام والمسلمین نواب نیز درباره موارد مطرح شده توضیحاتی داد و تاکید کرد: همه کارمندان بعثه باید از عدالت برخوردار شوند و می توان از شرایط کنونی دست در دست یکدیگر عبور نمود و چارچوبها و اقتداراین مجموعه را حفظ کرد.




مطالب مرتبط

نظرات کاربران