زندگی قرآنی در نگاه رهبر معظم انقلاب منتشر شد زندگی قرآنی در نگاه رهبر معظم انقلاب منتشر شد زندگی قرآنی در نگاه رهبر معظم انقلاب منتشر شد بعثه مقام معظم رهبری در گپ بعثه مقام معظم رهبری در سروش بعثه مقام معظم رهبری در بله
زندگی قرآنی در نگاه رهبر معظم انقلاب منتشر شد زندگی قرآنی در نگاه رهبر معظم انقلاب منتشر شد زندگی قرآنی در نگاه رهبر معظم انقلاب منتشر شد زندگی قرآنی در نگاه رهبر معظم انقلاب منتشر شد زندگی قرآنی در نگاه رهبر معظم انقلاب منتشر شد

زندگی قرآنی در نگاه رهبر معظم انقلاب منتشر شد

کتاب «زندگی باید قرآنی با شد» رهیافتی است به بیانات رهبر معظم انقلاب در موضوع زندگی قرآن که توسط انتشارات شهید کاظمی روانه بازار شد.

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی حج، کتاب "زندگی باید قرآنی باشد" رهیافتی است به بیانات رهبر معظم انقلاب در موضوع زندگی قرآن که توسط انتشارات شهید کاظمی روانه بازار شد.


در این کتاب تلاش شده است که نگاهی راهبردی و کلان به بیانات ایشان شود و خط مشی زندگی فردی و اجتماعی انسان ترسیم گردد.


"زندگی باید قرآنی با شد" در هفت فصل تدوین شده است. در فصل اول به ویژگی‌ها و کارکردهای قرآن پرداخته شده. در فصل دوم اهداف فعالیتهای قرآنی و قرائت از قرآن مورد بررسی قرار گرفته. در فصل سوم مراحل دست یابی به جامعه اسلامی و ایجاد تمدن اسلامی از منظر رهبر معظم انقلاب آورده شده. فصل چهارم به ثمرات تشکیل حکومت قرآنی پرداخته. در فصل پنجم راههای گسترش حاکمیت قرآن مورد بحث قرار گرفته. فصل ششم به اقدامات دشمنان اسلام دربرابر گسترش اسلام اشاره می کند و فصل آخر وظایف نهادهای مختلف در قبال قرآن کریم را گوش زد می کند.


"زندگی باید قرآنی با شد"، بستری است برای رسیدن به زندگی طراز و قرآنی، و نقشه راهی است برای ایجاد تمدن اسلامی و زمینه سازی برای ظهور امام زمان ارواحنا فداه.


گزیده متن
عزیزان من! ما احتیاج داریم به قرآن
این قرآن نیاز امروز ما است؛ نه فقط ملت ما، جامعه ی اسلامی بلکه جامعه ی بشری، امروز واقع به قرآن نیاز دارند.
بیانات رهبر معظ انقلاب در محفل انس با قرآن کریم 16/2/1398


"زندگی باید قرآنی باشد"، زندگی  قرآنی در نگاه رهبر معظم انقلاب به کوشش محمود زارعی در قطع رقعی و 174 صفحه توسط انتشارات شهید کاظمی منتشر شد.


علاقه مندان جهت تهیه این اثر می‌توانند از طریق درگاه اینترنتی  nashreshahidkazemi.ir و یا از طریق ارسال نام کتاب به سامانه 3000141441 کتاب را تهیه نمایند.




مطالب مرتبط

نظرات کاربران