سفرهای زیارتی به عتبات عالیات و سوریه فعلا برقرار نمی‌شود سفرهای زیارتی به عتبات عالیات و سوریه فعلا برقرار نمی‌شود سفرهای زیارتی به عتبات عالیات و سوریه فعلا برقرار نمی‌شود بعثه مقام معظم رهبری در گپ بعثه مقام معظم رهبری در سروش بعثه مقام معظم رهبری در بله
سفرهای زیارتی به عتبات عالیات و سوریه فعلا برقرار نمی‌شود سفرهای زیارتی به عتبات عالیات و سوریه فعلا برقرار نمی‌شود سفرهای زیارتی به عتبات عالیات و سوریه فعلا برقرار نمی‌شود سفرهای زیارتی به عتبات عالیات و سوریه فعلا برقرار نمی‌شود سفرهای زیارتی به عتبات عالیات و سوریه فعلا برقرار نمی‌شود

سفرهای زیارتی به عتبات عالیات و سوریه فعلا برقرار نمی‌شود

به دلیل شیوع کرونا و به دستور ستاد ملی مبارزه با کرونا سفرهای زیارتی به عتبات عالیات و سوریه فعلا امکان‌پذیر نیست.

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی حج،  سرپرست معاونت عتبات سازمان حج و زیارت با اشاره به تعلیق سفرهای زیارتی از اواخر سال گذشته، گفت: به دلیل شیوع کرونا و به دستور ستاد ملی مبارزه با کرونا سفرهای زیارتی به عتبات عالیات و سوریه فعلا امکان‌پذیر نیست.


آقای «محمد آزاد» افزود: سفر به عتبات از اسفند ماه گذشته به دلیل شیوع کرونا متوقف شد و با توجه به آماده نبودن طرف عراقی برای پذیرش زائران، همچنان امکان تشرف به عتبات وجود ندارد.


وی با بیان اینکه سفر به سوریه نیز پس از سال‌ها از آذرماه سال گذشته برقرار شده بود، گفت: با انتشار کرونا این سفر نیز لغو شد و زائران به دمشق و زیارت حضرت زینب(س) و حضرت رقیه(س)  مشرف نشدند.


سرپرست معاونت عتبات سازمان حج و زیارت با بیان اینکه هنوز تصمیم جدیدی برای برقراری سفرهای زیارتی اتخاذ نشده است، گفت: امیدواریم با فروکش شدن کرونا سفرهای زیارتی از سر گرفته شود و عاشقان به عتبات و سوریه اعزام شوند. اما همچنان به دلیل شیوع کرونا و به دستور ستاد ملی مبارزه با کرونا سفرهای زیارتی امکان‌پذیر نیست و زمان دقیقی برای برپایی این سفرها نمی‌توان اعلام کرد.


 




مطالب مرتبط

نظرات کاربران