هتک حرمت مسجد الاقصی توسط صهیونیست ها همچنان ادامه دارد هتک حرمت مسجد الاقصی توسط صهیونیست ها همچنان ادامه دارد هتک حرمت مسجد الاقصی توسط صهیونیست ها همچنان ادامه دارد بعثه مقام معظم رهبری در گپ بعثه مقام معظم رهبری در سروش بعثه مقام معظم رهبری در بله
هتک حرمت مسجد الاقصی توسط صهیونیست ها همچنان ادامه دارد هتک حرمت مسجد الاقصی توسط صهیونیست ها همچنان ادامه دارد هتک حرمت مسجد الاقصی توسط صهیونیست ها همچنان ادامه دارد هتک حرمت مسجد الاقصی توسط صهیونیست ها همچنان ادامه دارد هتک حرمت مسجد الاقصی توسط صهیونیست ها همچنان ادامه دارد

هتک حرمت مسجد الاقصی توسط صهیونیست ها همچنان ادامه دارد

در ادامه تجاوزات رژیم صهیونیستی به مسجد الاقصی، ده ها شهرک نشین صهیونیست، روز چهارشنبه تحت حمایت نیروهای پلیس رژیم صهیونیستی اقدام به هتک حرمت قبله نخست مسلمانان کردند.

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی حج، مرکز اطلاع رسانی فلسطین به نقل از منابع محلی گزارش داد که دست کم 215 شهرک نشین صهیونیست تحت حمایت نیروهای رژیم صهیونیستی از سمت باب المغاربه وارد مسجد الاقصی شدند و در محوطه های مختلف آن اقدام به گشت زنی کردند.
سازمان اوقاف اسلامی قدس هم اعلام کرد که 215 شهرک نشین صهیونیست از جمله 156 دانشجوی آموزشگاه های دینی یهودی و 3 افسر سازمان اطلاعات صهیونیستی به مسجد الاقصی تعرض کردند.
صهیونیست ها پس از ورود به مسجد الاقصی مراسم های تلمودی را به ویژه در منطقه باب الرحمه برگزار کردند.
در همین حال، پلیس رژیم صهیونیستی برای ورود نمازگزاران فلسطینی به مسجد الاقصی محدودیت های زیادی اعمال کرده و کارت شناسایی آن ها را گرفته و مانع از ورود جوانان فلسطینی به این مسجد شدند.
رژیم صهیونیستی در ادامه تلاش های خود برای سیطره کامل بر مسجد الاقصی و پیشبرد طرح های شوم خود از جمله طرح تقسیم زمانی و مکانی این مسجد بین مسلمانان و یهودیان، سیاست تبعید نمازگزاران به ویژه چهره های سرشناس از این مسجد و شهر قدس را در پیش گرفته است.
به گفته منابع حقوقی فلسطینی، طی هفته های اخیر ده ها نفر در همین راستا از ورود به مسجد الاقصی و بعضا شهر قدس منع شده اند. به موجب احکام صادر شده، این افراد به مدت 3 تا 6 ماه حق ورود به قدس و مسجد الاقصی را نخواهند داشت.
در همین حال، فلسطینیان ساکن شهر قدس با صدور فراخوان هایی خواستار حضور گسترده نمازگزاران در مسجد الاقصی به منظور اقامه نماز صبح روز جمعه در این مسجد مبارک شده اند.
هدف از حضور گسترده نمازگزاران در مسجد الاقصی مقابله با تجاوزات شهرک نشینان صهیونیست علیه این مکان مقدس است.
مسجد الاقصی به منظور مقابله با ویروس کرونا هفته ها بسته بود و از 3 هفته پیش درهای این مسجد به روی مسلمانان باز شده و نماز جمعه نیز در این مکان مقدس برگزار می شود.


| شناسه مطلب: 100958




فلسطین



مطالب مرتبط

نظرات کاربران