برگزاری جشن مجازی ولادت حضرت معصومه (س)

معاون آفرینش و اجرای فرهنگسرای قرآن از برگزاری جشن مجازی ولادت حضرت معصومه (س) در اولین روز از دهه کرامت خبر داد.

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی حج، «قاسم آجرلو» معاون آفرینش و اجرای فرهنگسرای قرآن، با اشاره به برنامه های دهه کرامت این فرهنگسرا گفت: در دهه کرامت دو ویژه برنامه داریم که با توجه به شرایط شیوع کرونا و محدودیت های اعمال شده برای مبارزه با کرونا این برنامه ها به صورت مجازی برگزار خواهد شد.

معاون آفرینش و اجرای فرهنگسرای قرآن افزود: جشن های اجتماعی پس از اعلام ستاد مقابله با کرونا به صورت حضوری برگزار خواهد شد و تا زمان ابلاغ ستاد ملی مبارزه با کرونا برنامه های عمومی به صورت مجازی برگزار می شود.

وی از برگزاری جشن میلاد حضرت معصومه (س) در فضای مجازی خبر داد و گفت: جشن میلاد حضرت معصومه سوم تیرماه همزمان با سالروز ولادت این بانوی بزرگوار با مشارکت خانواده های قرآنی و با همکاری مهد قرآن برگزار می شود.

معاون آفرینش و اجرای فرهنگسرای قرآن خاطرنشان کرد: جشن میلاد حضرت معصومه(س) در منازل به شکل خانوادگی برگزار می شود و ویژه دختران خواهد بود.

آجرلو ادامه داد: قرائت سوره کوثر، قرائت بخشی از زیارت نامه حضرت معصومه(س)، اهدای هدایا به دختران و تهیه فیلم از جشن های خانگی ویژه ولادت حضرت معصومه(س) و ارسال آن به مهد قرآن فرهنگسرای قرآن از برنامه های سوم تیر ماه خواهد بود.

وی خاطرنشان کرد: فیلم های ارسال شده در فضای مجازی و در شبکه های اجتماعی اینستاگرام، واتساپ، تلگرام و سامانه فرهنگسرای قرآن و گروه های قرآنی پخش خواهد شد.


| شناسه مطلب: 101030




حضرت معصومه



مطالب مرتبط

نظرات کاربران