برگزاری جشن مجازی ولادت حضرت معصومه (س) برگزاری جشن مجازی ولادت حضرت معصومه (س) برگزاری جشن مجازی ولادت حضرت معصومه (س) بعثه مقام معظم رهبری در گپ بعثه مقام معظم رهبری در سروش بعثه مقام معظم رهبری در بله
برگزاری جشن مجازی ولادت حضرت معصومه (س) برگزاری جشن مجازی ولادت حضرت معصومه (س) برگزاری جشن مجازی ولادت حضرت معصومه (س) برگزاری جشن مجازی ولادت حضرت معصومه (س) برگزاری جشن مجازی ولادت حضرت معصومه (س)

برگزاری جشن مجازی ولادت حضرت معصومه (س)

معاون آفرینش و اجرای فرهنگسرای قرآن از برگزاری جشن مجازی ولادت حضرت معصومه (س) در اولین روز از دهه کرامت خبر داد.

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی حج، «قاسم آجرلو» معاون آفرینش و اجرای فرهنگسرای قرآن، با اشاره به برنامه های دهه کرامت این فرهنگسرا گفت: در دهه کرامت دو ویژه برنامه داریم که با توجه به شرایط شیوع کرونا و محدودیت های اعمال شده برای مبارزه با کرونا این برنامه ها به صورت مجازی برگزار خواهد شد.
معاون آفرینش و اجرای فرهنگسرای قرآن افزود: جشن های اجتماعی پس از اعلام ستاد مقابله با کرونا به صورت حضوری برگزار خواهد شد و تا زمان ابلاغ ستاد ملی مبارزه با کرونا برنامه های عمومی به صورت مجازی برگزار می شود.
وی از برگزاری جشن میلاد حضرت معصومه (س) در فضای مجازی خبر داد و گفت: جشن میلاد حضرت معصومه سوم تیرماه همزمان با سالروز ولادت این بانوی بزرگوار با مشارکت خانواده های قرآنی و با همکاری مهد قرآن برگزار می شود.
معاون آفرینش و اجرای فرهنگسرای قرآن خاطرنشان کرد: جشن میلاد حضرت معصومه(س) در منازل به شکل خانوادگی برگزار می شود و ویژه دختران خواهد بود.
آجرلو ادامه داد: قرائت سوره کوثر، قرائت بخشی از زیارت نامه حضرت معصومه(س)، اهدای هدایا به دختران و تهیه فیلم از جشن های خانگی ویژه ولادت حضرت معصومه(س) و ارسال آن به مهد قرآن فرهنگسرای قرآن از برنامه های سوم تیر ماه خواهد بود.
وی خاطرنشان کرد: فیلم های ارسال شده در فضای مجازی و در شبکه های اجتماعی اینستاگرام، واتساپ، تلگرام و سامانه فرهنگسرای قرآن و گروه های قرآنی پخش خواهد شد.


| شناسه مطلب: 101031




حضرت معصومه



نظرات کاربران