نقشه رژیم صهیونیستی برای تبدیل قدس به یک شهر صهیونیستی  نقشه رژیم صهیونیستی برای تبدیل قدس به یک شهر صهیونیستی  نقشه رژیم صهیونیستی برای تبدیل قدس به یک شهر صهیونیستی  بعثه مقام معظم رهبری در گپ بعثه مقام معظم رهبری در سروش بعثه مقام معظم رهبری در بله
نقشه رژیم صهیونیستی برای تبدیل قدس به یک شهر صهیونیستی  نقشه رژیم صهیونیستی برای تبدیل قدس به یک شهر صهیونیستی  نقشه رژیم صهیونیستی برای تبدیل قدس به یک شهر صهیونیستی  نقشه رژیم صهیونیستی برای تبدیل قدس به یک شهر صهیونیستی  نقشه رژیم صهیونیستی برای تبدیل قدس به یک شهر صهیونیستی 

نقشه رژیم صهیونیستی برای تبدیل قدس به یک شهر صهیونیستی 

یک مسئول فلسطینی از نقشه رژیم صهیونیستی برای تبدیل کردن قدس اشغالی به یک شهر صهیونیستی طی سالهای آتی خبر داد.

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی حج، «حنا عیسی» دبیرکل هیأت اسلامی مسیحی حامی قدس و مقدسات در کنفرانس خبری اعلام کرد که رژیم صهیونیستی نقشه ای دارد که بر اساس آن برای تبدیل کردن قدس اشغالی به یک شهر صهیونیستی مرکزی تلاش می کند.
وی افزود: بر اساس این نقشه قرار است طی سالهای آتی قدس تبدیل به یک شهر صهیونیستی  مرکزی شود.
حنا عیسی خاطرنشان کرد: اسرائیل به اقدامات خود در خصوص یهودی سازی مسجد الاقصی از طریق تبدیل کردن آن به یک موزه و حفاری در زیر مسجد در کنار برگزاری مناقصه های ساخت شهرک های جدید در محله های قدس اشغالی ادامه می دهد.
وی در ادامه افزود: اقدامات اسرائیل علیه نمادهای تاریخی و دینی و فرهنگی ما در قدس نقض آشکار قوانین بین المللی و قطعنامه های تصویب شده در جامعه بین الملل به شمار می رود.
حنا عیسی اظهار داشت: بر اساس قوانین بین المللی، اشغالگران نظامی که قدس را اشغال کرده اند تنها یک سری اختیارات محدود برای اداره این منطقه را دارند و این به معنی اختیار داشتن برای تغییر نمادها و آثار موجود در منطقه تحت اشغال نیست اما در قدس شاهد تحقق این مسأله هستیم.
وی خاطرنشان کرد: اسرائیلی ها باید اوضاع را در قدس اشغالی به حالت قبل برگردانده و در صورت لزوم خسارات وارده را جبران کنند.


| شناسه مطلب: 101038




فلسطین قدس



مطالب مرتبط

نظرات کاربران