علمای اندونزی الحاق کرانه باختری به سرزمین های اشغالی را محکوم کردند علمای اندونزی الحاق کرانه باختری به سرزمین های اشغالی را محکوم کردند علمای اندونزی الحاق کرانه باختری به سرزمین های اشغالی را محکوم کردند بعثه مقام معظم رهبری در گپ بعثه مقام معظم رهبری در سروش بعثه مقام معظم رهبری در بله
علمای اندونزی الحاق کرانه باختری به سرزمین های اشغالی را محکوم کردند علمای اندونزی الحاق کرانه باختری به سرزمین های اشغالی را محکوم کردند علمای اندونزی الحاق کرانه باختری به سرزمین های اشغالی را محکوم کردند علمای اندونزی الحاق کرانه باختری به سرزمین های اشغالی را محکوم کردند علمای اندونزی الحاق کرانه باختری به سرزمین های اشغالی را محکوم کردند

علمای اندونزی الحاق کرانه باختری به سرزمین های اشغالی را محکوم کردند

جمعیت نهضت علمای اندونزی با تاکید بر ضرورت پایان دادن به اقدامات بی‌ثبات کننده رژیم صهیونیستی، طرح این رژیم برای الحاق اراضی فلسطینی در کرانه باختری را به شدت محکوم کرد.

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی حج، «حلمی فیصل زاینی» دبیرکل جمعیت نهضت علمای اندونزی (PBNU) تاکید کرد که رژیم صهیونیستی باید به تمامی اقدامات خود که به ثبات و امنیت جهان اسلام ضربه می‌زند، پایان دهد.
زاینی تصریح کرد که اندونزی به منظور تحقق صلح در جهان نقشی مهم در حمایت از مساله فلسطین در محافل بین‌المللی ایفا کرده است.
جمعیت نهضت علمای اندونزی همچنین دولت این کشور را به ادامه تلاش‌ها جهت تحقق صلح در جهان و به ویژه فلسطین تشویق کرد.
زاینی تاکید کرد که موضع جمعیت نهضت علمای اندونزی همواره ثابت و بدون تغییر مانده است و این جمعیت از حاکمیت مستقل فلسطینیان حمایت می‌کند.
رژیم صهیونیستی تصمیم دارد با وجود واکنش ها و مخالفت های گسترده بین المللی، طرح الحاق کرانه باختری را از ابتدای ماه ژوئیه آینده (تیر ماه) به طور یکجانبه به اجرا بگذارد.
برخی منابع نیز اعلام کرده اند که ممکن است رژیم صهیونیستی با توجه به فشارهای گسترده بین المللی، طرح الحاق کرانه باختری را در چندین مرحله اجرا کند و در مرحله اول ۳ مجتمع بزرگ شهرک‌نشینی که بیش از ۸۰ درصد از صهیونیست‌های ساکن کرانه باختری در این ۳ مجتمع سکونت دارند را به اراضی اشغالی ملحق کند.  


| شناسه مطلب: 101063




فلسطین اندونزی



مطالب مرتبط

نظرات کاربران