تداوم تعلیق آموزش قرآن در مساجد عربستان

معاون وزارت امور اسلامی عربستان از تعلیق جلسات تدریس قرآن و دارالقرآن‌های بانوان تا اطلاع ثانوی خبر داد.

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی حج،روزنامه «عکاظ» عربستان نوشت: «محمد العقیل» معاون دعوت و ارشاد وزارت امور اسلامی عربستان اعلام کرد: برپایی دروس و سخنرانی‌ها در مساجد و تدریس قرآن و همچنین دارالقرآن‌های بانوان همچنان به دلیل شیوع کرونا تا اطلاع ثانوی تعطیل است.


وی افزود: وزارت امور اسلامی عربستان به منظور سلامتی شهروندان و افراد مقیم در این کشور، پروتکل‌های بهداشتی اعلام شده از سوی کمیته ویژه مقابله با کرونا را با دقت اجرا می‌کند.


این توضیحات در پاسخ به سؤالات مکرر شهروندان عربستانی در شبکه‌های اجتماعی درباره بازگشایی کلاس‌های تدریس قرآن و بازگشت به زندگی طبیعی و کنار گذاشتن کامل قرنطینه در سراسر عربستان ارائه شده است.


العقیل بیان کرد: وزارت امور اسلامی عربستان فعالیت‌های تبلیغی و کلاس‌های حفظ قرآن کریم را همچنان به صورت مجازی و با استفاده از وسایل الکترونیکی برگزار می‌کند و آموزش‌های لازم را در این خصوص ارائه داده است.


وی در پایان تأکید کرد: این وزارتخانه از زمان آغاز بیماری کرونا بیش از ۱۰ هزار برنامه تبلیغی با اجرای گروهی از مبلغان و علمای دین برگزار کرده و شماری از قرآن‌آموزان دختر و پسر از جمعیت‌ها و مدارس حفظ قرآن وابسته به این وزارتخانه در نقاط مختلف عربستان تا کنون فارغ‌التحصیل شده‌اند.


| شناسه مطلب: 101066




عربستان قرآن



مطالب مرتبط

نظرات کاربران