آغاز برنامه های هفته حج در کرمان از مزارشهید حاج قاسم سلیمانی آغاز برنامه های هفته حج در کرمان از مزارشهید حاج قاسم سلیمانی آغاز برنامه های هفته حج در کرمان از مزارشهید حاج قاسم سلیمانی بعثه مقام معظم رهبری در گپ بعثه مقام معظم رهبری در سروش بعثه مقام معظم رهبری در بله
آغاز برنامه های هفته حج در کرمان از مزارشهید حاج قاسم سلیمانی آغاز برنامه های هفته حج در کرمان از مزارشهید حاج قاسم سلیمانی آغاز برنامه های هفته حج در کرمان از مزارشهید حاج قاسم سلیمانی آغاز برنامه های هفته حج در کرمان از مزارشهید حاج قاسم سلیمانی آغاز برنامه های هفته حج در کرمان از مزارشهید حاج قاسم سلیمانی

آغاز برنامه های هفته حج در کرمان از مزارشهید حاج قاسم سلیمانی

همزمان با آغاز هفته حج؛ جمعی از کارگزاران و مدیران کاروان های حج، با حضور در گلزار شهدای کرمان به مقام شهدا خصوصاً سیدالشهدای مقاومت، شهید حاج قاسم سلیمانی ادای احترام کردند.

 به گزارش پایگاه اطلاع رسانی حج از کرمان، همزمان با آغاز هفته حج؛ جمعی از کارگزاران و مدیران کاروان های حج، صبح روز سه شنبه(۳ تیر ماه) با حضور در گلزار شهدای کرمان به مقام شامخ شهدا خصوصاً سیدالشهدای مقاومت، شهید حاج قاسم سلیمانی ادای احترام کردند.


حجت الاسلام والمسلمین حسین سازندگی مسئول دفتر بعثه کرمان درحاشیه این برنامه که با حمل بنری از تمثال شهید سلیمانی مربوط به صحرای عرفات در حج ۱۴۱۳ هجری مطابق با خردادماه ۱۳۷۲ همراه بود؛ ضمن گرامیداشت هفته حج و دهه کرامت؛ یاد شهدای سازمان حج و زیارت را گرامیداشت.


وی گفت: در فاجعه خونین سال ۶۶ مکه و فاجعه منا در سال ۹۴ و حادثه مسجد الحرام در همان سال صدها نفر از زائران ایرانی شهید شدند و سردار دل ها حاج قاسم سلیمانی هم از بازرسین حج تمتع طی سال های ۷۲ و ۷۴ بود.


وی اظهار داشت: حضور کارگزاران و مدیران حج  در گلزار شهدا در اولین روز از هفته حج برای تجدید میثاق با شهدا است و ان شاءالله راه آنان را در زندگی ادامه داده و مدیون آنها نباشیم و در آخرت از شفاعت شان بهره مند شویم.


وی افزود: از استان کرمان در فاجعه خونین سال ۶۶ خانم ها ربابه عبداللهی نسب و صغری پورشعبانی و در فاجعه منا هم آقایان محمدحسین زینلی شریف آباد و حجت الاسلام مصطفی مرتضایی شهید شدند. شهید حاج احمد شجاعی از دیگر شهدای حج و زیارت استان کرمان نیز از مدیر کاروان بود که در عملیات کربلای 5 در سال 65 به شهادت رسید


وی اضافه کرد: درهفته حج بعثه مقام معظم رهبری با همکار ی سازمان حج و زیارت برنامه های متنوعی را درنظر گرفته که از جمله مسابقات رادیویی و کتابخوانی است که با همکاری کانون فرهنگی مساجد برگزار می شود.


 




نظرات کاربران