شهادت برادر زاده صائب عریقات به دست رژیم صهیونیستی شهادت برادر زاده صائب عریقات به دست رژیم صهیونیستی شهادت برادر زاده صائب عریقات به دست رژیم صهیونیستی بعثه مقام معظم رهبری در گپ بعثه مقام معظم رهبری در سروش بعثه مقام معظم رهبری در بله
شهادت برادر زاده صائب عریقات به دست رژیم صهیونیستی شهادت برادر زاده صائب عریقات به دست رژیم صهیونیستی شهادت برادر زاده صائب عریقات به دست رژیم صهیونیستی شهادت برادر زاده صائب عریقات به دست رژیم صهیونیستی شهادت برادر زاده صائب عریقات به دست رژیم صهیونیستی

شهادت برادر زاده صائب عریقات به دست رژیم صهیونیستی

نیروهای رژیم غاصب صهیونیستی یک جوان فلسطینی را که از بستگان نزدیک یک مقام بلندپایه فلسطین بود، در یک ایستگاه بازرسی در کرانه باختری اشغالی به ضرب گلوله به شهادت رساندند.

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی حج، این شهید فلسطینی یک جوان ۲۷ ساله به نام «احمد عریقات»، برادر زاده صائب عریقات دبیرکل سازمان آزادیبخش فلسطین بود.
پلیس مرزی رژیم صهیونیستی روز سه شنبه مدعی شد که نیروهای این رژیم با شلیک به سمت فرد مظنونی که قصد زیرگرفتن یک مأمور اسرائیلی را در ایستگاه بازرسی داشت، وی را از پا درآوردند.
اما مقامات فلسطینی ادعای پلیس اسرائیل در مورد علت تیراندازی و مرگ این جوان فلسطینی را رد می‌کنند.
در همین ارتباط، صائب عریقات در گفتگو با خبرگزاری فرانسه اظهار داشت که احمد به دست پلیس اسرائیل «اعدام شد» و اینکه او بنیامین نتانیاهو، نخست وزیر رژیم صهیونیستی را برای «این جنایت» مسئول و مقصر می‌داند.
به گفته صائب عریقات، ادعای پلیس در مورد تلاش این شهید فلسطینی برای زیرگرفتن افراد توسط خودرو، «غیرممکن است»؛ زیرا احمد قرار بود اواخر همین هفته ازدواج کند.




مطالب مرتبط

نظرات کاربران