رادیو دهه کرامت راه‌اندازی می‌شود رادیو دهه کرامت راه‌اندازی می‌شود رادیو دهه کرامت راه‌اندازی می‌شود بعثه مقام معظم رهبری در گپ بعثه مقام معظم رهبری در سروش بعثه مقام معظم رهبری در بله
رادیو دهه کرامت راه‌اندازی می‌شود رادیو دهه کرامت راه‌اندازی می‌شود رادیو دهه کرامت راه‌اندازی می‌شود رادیو دهه کرامت راه‌اندازی می‌شود رادیو دهه کرامت راه‌اندازی می‌شود

رادیو دهه کرامت راه‌اندازی می‌شود

مسئول کارگروه فرهنگی شورای بزرگداشت دهۀ کرامت کشور از راه‌اندازی رادیو دهۀ کرامت خبر داد.

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی حج،مسئول کارگروه فرهنگی شورای بزرگداشت دهۀ کرامت کشور از راه‌اندازی رادیو دهۀ کرامت خبر داد و گفت: این رادیو شامل ۱۰ بخش ۱۰ دقیقه‌ای شامل موسیقی، مداحی، مولودی‌خوانی و سخنرانی ناب از علمای و اندیشمندان با موضوع این ایام است که در ایام دهه کرامت برای مردم پخش خواهد شد.


«سید جواد رفائی» گفت: امسال با توجه به شیوع ویروس کرونا و محدودیت‌های حاصل شده به دلیل آن، ستاد دهۀ کرامت و تمام سازمان‌های و ارگان‌های عضو این ستاد، راهکار استفاده از ظرفیت فضای مجازی را در دستور کار خود قرار داده‌اند.


مسئول کارگروه فرهنگی شورای بزرگداشت دهۀ کرامت کشور افزود: یکی از کارهایی که در سال‌های گذشته انجام شد مربوط به حوزه فعالیت‌های اجتماعی، فرهنگی و هنری بود اما این موارد برای عدۀ زیادی از مردم قابل رؤیت نبود؛ مثلاً کاری در استان خراسان انجام شد که در تهران دیده نمی‌شد یا در تهران انجام می‌شد و در خراسان یا سایر استان‌های دیگر دیده نمی‌شد.


رفائی خاطرنشان کرد: در ستاد دهۀ کرامت و کارگروه فرهنگی تصمیم گرفته شد تولیداتی که در سال‌های گذشته در قالب فیلم، عکس، پوستر و ... تهیه شده و اثرگذاری بالایی در سطح جامعه داشته، بار دیگر در معرض دید مردم قرار دهیم که این کار در حال انجام است.


مشاور فرهنگی و هنری بنیاد بین المللی امام رضا(ع) در ادامه از راه‌اندازی رادیو دهۀ کرامت خبر داد و گفت:


وی اظهار کرد: بنیاد بین‌المللی امام رضا (ع) یکی از اقداماتی را که در ایام شیوع ویروس کرونا در دستور کار خود قرار داد، ایجاد یک کار هنری فاخر توسط هنرمندان، گرافییست‌ها و ... بوده است. این کار آغاز شده و در تلاش هستیم به زودی بنیاد بین‌المللی مجازی امام رضا (ع) را ایجاد کنیم تا سال ها استفاده شود.


| شناسه مطلب: 101099




رادیو دهه کرامت



نظرات کاربران